|
Post by CherryOnTop on Jan 22, 2008 17:37:08 GMT 2
De keuken was op dit moment wonderbaarlijk leeg, ze was op zoek naar een vrij oude vriend. "Mink!" fluisterde ze. En met een knal verscheen de huiself die ze bedoelde. "Hoe is het met je?" vroeg ze glimlachend terwijl ze op een krukje ging zitten. De huiself ging bijna nooit ergens anders heen dan de keuken of de grote zaal. Esenya grinnikte toen de elf haar vrolijk aankeek en een hele verhaal begon af te steken.
Uiteindelijk toen Mink klaar was met vertellen vroeg deze wat ze hier kwam doen. "Een oude vriend bezoeken en een fruitstuk meenemen als dat mag" De elf sprong meteen van zijn krukje en rende op zijn kleine beentjes naar de koelkast om een stuk fruit te pakken.
|
|
|
Post by johanneke on Jan 27, 2008 17:16:32 GMT 2
Xiemen slofte de keuken in. Hij negeerde de huiselven die naar hem toe kwamen met koekjes en drinken. Meteen liep hij naar waar het fruit was en pakte een stuk meloen. Hij stopte een deel in zijn mond en een ander deel in in zakje, die vervolgens weer in zijn broekzak verdween. Had hij tenminste wat te doen onder zijn volgende les. Hij keek even rond en zag Esenya staan. Hij pakte nog een appel en nam een hap.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jan 27, 2008 17:24:27 GMT 2
"Vragen!" De huiself tegen wie Esenya daarstraks sprak piepte dit tegen Xiemen. Esenya zuchtte lichtjes "Rustig maar Mink, het is een vriend zeg maar" De huiself was meteen stil en keek met zijn grote ogen naar Xiemen. Esenya aaide de huiself kort over zijn kale hoofd en liep toen naar Xiemen. "Zo, ik denk je dat je honger hebt?'' Een lichte grijns stond op haar gezicht.
|
|
|
Post by johanneke on Jan 27, 2008 19:24:23 GMT 2
Xiemen glimlachte naar haar en nam nog een hap van de appel. ''Best wel.. en daarnaast moet ik mijn voorraad weer bijvullen. Heb jij ook honger?'' vreog Xiemen. Meestal kwam hij niemand tegen wanneer hij hier was. Hij vroeg zich af of honger Esenya hierheen had geleid.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jan 28, 2008 18:40:43 GMT 2
"Dat wel, maar ik kwam hierheen voor mijn vriend, Mink" Ze wees op de huiself die een zelfgebreide muts dieper over zijn grote kale hoofd trok om Xiemen niet te hoeven zien. Esenya zuchtte eventjes "Mink houdt niet van mensen die hij niet kent, daarom doet hij zo"
|
|
|
Post by johanneke on Jan 28, 2008 19:55:19 GMT 2
''Ik ook niet echt.'' zei Karl en hij gooide een nootje op die hij vervolgens ving met zijn mond. Hij pakte weer een hand vol nootjes en stopte ze in zijn zak. Had hij weer een voorraadje voor onder Voorspellend Rekenen. Hij pakte nog wat fruit en begon zich vol te proppen. Esenya was hij al lang vergeten. Hij wist sowieso neit echt wat hij moest zeggen. Hij was niet echt een mensen contactmaker, Meer aliens.
|
|