|
Post by melien on Nov 27, 2007 18:53:52 GMT 2
heeej peoplez... zoals jullie vast wel hebben gemerkt (denk ik ) ben ik er nog maar zelden. Dit komt doordat5 ik het heel leuk druk heb met school... *vervloekt school + leraren* Dit gaat ook niet echt veranderen. Sterker nog de drukste maand van het jaar komt eraan voor mij.. December. Ik zal er dus nog maar af en toe en ook maar eventjes zijn. en dat is zeker zo tot na de kerstvakantie... en daarna is het wle wat rustiger maar dan komen er ook nog eens uitwisselingen aan ... Dus ik zal er niet al te vaak te zijn... alleen dat jullie het ff wete
|
|
|
Post by CherryOnTop on Nov 27, 2007 19:58:54 GMT 2
*snapt*
Volgende week ben ik er zelf wel gewoon,maar ik heb dan mijn SE (Schriftelijk Examen) En daar zitten ongelofelijk veel tussenuren tussen. De ene keer heb ik 1 proefwerk en 5 tussen uren voordat de volgende komt --"
Ach ja, tot de keren dat je weer aanwezig bent!!
|
|
|
Post by Merel on Nov 28, 2007 17:30:14 GMT 2
Ach melien wat heb je weer groot gelijk.. Die leraren van ons verwachten echt te veel -.-" En dan hem ik nog dat toneelstuk ook! Jammer dat je niet kan komen kijken -.-" Wanneer gaan jullie nou naar finland? Of kwamen ze eerst hierheen? *of ging jij naar zweden en mirt naar finland*
|
|
|
Post by Lisa .. on Nov 28, 2007 17:32:37 GMT 2
Wel balen :S Maar wat ontzettend gaaf van die uitwisselingen *vervloekt eigen school* Toen wij in 2e zaten (2 jaar geleden) ging 3vwo + uitwisselen met Noorwegen, en al die leraren ons zo jaloers maken over daar, als ze het nou een jaar later hadden gedaan Maja, Succes iedereen met wat die allemaal dan ook moet doen ^^
|
|
|
Post by melien on Nov 28, 2007 18:33:45 GMT 2
Ach melien wat heb je weer groot gelijk.. Die leraren van ons verwachten echt te veel -.-" En dan hem ik nog dat toneelstuk ook! Jammer dat je niet kan komen kijken -.-" Wanneer gaan jullie nou naar finland? Of kwamen ze eerst hierheen? *of ging jij naar zweden en mirt naar finland* mirt gaat naar finland ik naar zweden maar dat is de laatste week van januari en de eerste van februari... die piepsjes komen in april hierheen......
|
|
|
Post by » Aline. on Nov 28, 2007 19:24:05 GMT 2
Uitwisselingen! Cool! =D Bij ons hebben ze daar nog nooit aan gedaan en zullen er waarschijnlijk ook nooit aan doen o.0
|
|
|
Post by \\ Jess' on Nov 29, 2007 11:41:05 GMT 2
Ik ga mezelf uitwissele. Nee grapje. Heeeeeeel veel succes you'll xD
|
|