|
Post by admin. on Dec 3, 2007 19:45:58 GMT 2
Enkele van jullie hadden het mischien al opgemerkt, maar ik ben de laatste tijd heel onactief op H2. Waarom? Dat zou ik zelf ook graag willen weten. De site doet namelijk heel raar hier. Ik kan nieuwe topics aanmaken, maar er niet op antwoorden. Ik kan ook geen andere topics terugkijken, behalve de plotten en het krijsende krot. PM's versturen doet ie alleen af en toe, maar hierbij geeft hij ook vaak "De pagina kan niet worden weergeven" aan. Ik ben bang dat dit een of ander virus is, want het is op meerdere site's zo. Vooral op site's die ik al heel lang gebruik. Deze computer wordt gecontroleerd zodra CompuGendt open is, maar dat is pas volgens jaar. Het zal dus wel even duren voordat ik weer wat op H2 kan doen, tenzij ik geluk heb. Ik ben helaas bang van niet, want ik ben niet bepaald geboren voor het geluk ¬¬" In ieder geval ben ik dus waarschijnlijk heel December niet meer op H2. Ik controleer elke dag of H2 het weer zuiver doet, en zodra het gelukt is zijn de eersten die het te weten krijgen
[/size]
|
|