|
Post by greenlightning on Mar 18, 2008 21:37:19 GMT 2
Lieve rp persoontjes XD
Hierbij zeg ik vaarwel
Althans, op dit forum. Het was leuk zolang het duurde, maar nu heb ik er toch officieel geen tijd meer voor en ook geen zin meer in. Ik ben nog online op nl en hng, maar daar houdt het mee op.
Voor als je je afvraagd waarom: Ik had zoveel tijd vanwege een ziekte die ik een half jaar heb gehad. Nu ben ik er vanaf, al moet ik er nog wel wat aan doen om weer echt mezelf te zijn.
Nu zal ik dus weer bezig zijn met:
Fulltime werken, Toneelgroep, Vrienden/vriendje, Uitgaan, Conditie weer opbouwen
Dus ik heb er de tijd niet meer voor en zelfs al had ik het wel, het is nu wel leuk geweest XD
So, voor iedereen wiens char een relatie had met de mijne, sorry, maar je hebt nu wel weer kans op een leuke relatie met een ander
Lolly, verwijder mijn subboard met plotten apps maar, net als de relaties en fotoalbums. Misschien staat er zelfs nog een dagboek in XD Good luck verder nog, hope to see you at hng and nl
Green.
[/size][/color] Chars die verdwijnen: Terry Draconic Tyra Miquel Shirie Joey Devon Teddy Kyra
|
|
|
Post by » Aline. on Mar 18, 2008 21:53:01 GMT 2
*still speechless*
|
|
|
Post by melien on Mar 19, 2008 10:42:51 GMT 2
*houdt zich erbuiten* succes
|
|
|
Post by CherryOnTop on Mar 19, 2008 17:53:59 GMT 2
*ziet Tom met gebroken hart* AWWH! XD
|
|
|
Post by melien on Mar 19, 2008 19:05:09 GMT 2
we moeten wel jouw chars hebben hea kyr?
|
|
|
Post by CherryOnTop on Mar 19, 2008 19:14:06 GMT 2
Inderdaad! Eerst Bill en nu Tom *hugt beiden*
|
|
|
Post by Madjic on Mar 19, 2008 23:18:25 GMT 2
NIET ZEUREN!!! ik heb er nu wel mooi 3 met een kapot hart XD alleen betwijfel ik het me of Carmen lang uit de handen van Hunter blijft
|
|
|
Post by CherryOnTop on Mar 20, 2008 16:38:00 GMT 2
Ik zeur niet!! Zeuren klinkt heel anders bij mij. o.O
|
|
|
Post by melien on Mar 21, 2008 14:05:02 GMT 2
NIEMAND zeurt (A) ok.. ik zeur maar niet hierom... nou moeten wij het maar met zijn allen even gezellig houden als toen met druif^^
|
|