|
Post by matthanje on Mar 24, 2008 10:35:34 GMT 2
'Ik hoop het voor je' zeize menend. Ze greens eventjes naar hem en vervolgde 'Ik ook' beaamde ze 'maar ik weet van mezelf dat als ik iets in mijn hoofd komt het er niet meer uit gaat voordat het me gelukt is, en dit wil ik al sinds in erg klein ben'. Ze dacht eventjes aan haar ouders, die ook beide schouwer waren, als sinds ze wist wat het was wist wat het was. 'Ik ben goed in praktijk' zei ze nadenkend ''Maar met leer dingen ben ik een regelrechte ramp, maar met duelleren, spreuken leren enzo, dat kan ik goed'. Ze glimlachte even verontschuldigend en zei 'Beetje onbeleefd vind je niet, om nu te gaan werke nterwijl ik met jou sta te praten'
|
|
|
Post by melien on Mar 24, 2008 20:07:03 GMT 2
(even een kleine tip: de verleden tijd van grijnzen is grijnsde ) "Eigenlijk sta je niet. Je zit." zei Adam met een grijns. Hij plofte neer op het gras. Hij had geen zin meer in staan, en ook niet om de hele tijd op haar neer te moeten kijken. Hij keek even bedenkelijk voor zich uit. "En als je zo slecht in de theorie bent moet je misschien hulp vragen aan andere leerlingen. Er zijn er zat die er wel goed in zijn. Weliswaar niet in alle vakken, maar dat maakt ook niet echt ui." opperde hij toen.
|
|
|
Post by matthanje on Mar 31, 2008 14:39:21 GMT 2
OOC: was ik ook achter gekomen toch bedankt erg handig van me Ze moest lachen om de in haar ogen bijdehante opmerking van Adam. 'Technisch (of hoe je dat ook schrijft ) gezien wel ja' zei ze opgewekt toen Adam naast haar neer plofte, 'Zere benen ?' opperde ze. 'Ja dat kan wel ja, maar het probleem is niet dat ik het neit snap, ik kan het simpelweg niet onthouden, het wordt gewoon keihard werken' zei ze met een zucht 'Vandaar dat ik alsvast ben begonnen, nouja een beetje dan, ik heb er nooit in in, maar meestal weet ik mezelf wel zo ver te krijgen, hoe kan ik anders min droom waar maken als ik geen goede cijfers haal ?' zei ze nadenkend hoewel ze het antwoord al wist, die ze er nog even aan toe voegde, hoewel dit vrij overbodig was. 'Niet dus'
|
|
|
Post by melien on Apr 11, 2008 13:11:37 GMT 2
Adam keek haar grijnzend aan. "Als je het niet kan onthouden, dan moet je een manier vinden waarop het leuk wordt zodat je het wel onthoudt." stelde hij voor alsof het niets was. Hij ging met een hand door zijn haar en keek weer even naar de omgeving. Het was echt heerlijk weer, en ergens snapte hij wel waarom ze het allemaal uitstelde. Al dat leerwerk was ook erg vervelend. Hij liet zijn gedachten gewoon wandelen, maar kon niet echt iets anders nog bedenken. "En als dat niet werkt.... tja, dan zou ik het ook neit echt meer weten." sprak hij zijn gedachten uit. Wat moest je ook met zoiets? Leren, met mooi weer. Bah...
|
|