|
Post by CherryOnTop on Mar 28, 2008 19:44:47 GMT 2
En daar was weer een nieuwe dag die langzaam eindigde, de dagen duurde langer sinds Shirie was verdwenen. Hij voelde zich eenzaam en verdrietig. Het enige meisje waar hij ooit van hield was weg, verdwenen en een reden had hij niet gekregen. Zo voelde het voor hem. Teleurgesteld keek hij naar de met sterren bezaaide hemel en ging met zijn hand over de ketting van puur zilver die hij van haar had gekregen. Het kleine gitaartje dat eraan hing was de enige goede herrinering aan haar wat altijd zou blijven. Gedachtes zouden vervagen tot er niets meer over was dan een lege,stille, witte waas.
Bij Bill was het bijna hetzelfde gegaan, hij kreeg dan wel te weten waar Sara heen was en waarom. Maar of de relatie tussen hun nog stand was, was niet waar meer. Bill was even teleurgesteld als Tom maar Tom wou het niet erg laten merken. "Sukkel" momelde hij tegen zichzelf. Misschien was het wel zijn eigen schuld maar dat kon ook niet.
|
|
|
Post by melien on Mar 31, 2008 10:10:49 GMT 2
Rose liep rustig over de bruggen. Ze was weer eens aan het ronddwalen door de school. Haar gitaar had ze op haar rug. Ze ging bijna nooit zonder weg. Ze neuriede een liedje toen haar blik op Tom viel. Ze liep rustig naar hem toe. "En waarom kijk jij zo sip?" vroeg ze met een glimlach. Het mocht dan wel een beetje flauw overkomen, maar het was niet zo bedoeld. Ze bleef naast hem staan en keek hem vragend aan. Het haar wat in haar gezicht waaide negeerde ze, het kon haar vrij weinig schelen.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Mar 31, 2008 13:23:21 GMT 2
"Vriendin is weg" antwoorde hij "Shirie is vertrokken, net zoals een aantal anderen maar daar moet je eens mee leren leven als is het pas een aantal dagen geleden" Nee, hij mocht niet instorten van zichzelf zoals het was geweest met Bill maar Bill was ook anders. Veel gevoeliger en Tom maakte zich altijd zorgen om hem. "En.. wat doe jij hier, normaal zit iedereen al binnen als de zon onder is"
|
|
|
Post by melien on Mar 31, 2008 17:47:18 GMT 2
Rose keek hem verbaasd aan. "Dan ga je haar toch gewoon opzoeken." zei ze met een glimlach. Ze haalde haar schouders op. "Ik dwaal weer eens door de school. Lekker rustig rond deze tijd." zei ze lachend. Ze keek de jongen onderzoekend aan. Ze vond dat sippe gedoe maar niks.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Apr 1, 2008 14:43:01 GMT 2
"Hoe? Ik heb voornomen dat ze voorgoed weg is" Tom glimlachtte eventjes, misschien zou hij haar ooit brieven sturen, als ze erop reageerde. "Dus.. je loopt buiten met een gitaar op je rug?" Zijn electrische gitaar en akoustische(?) daar was hij dol op. "Ik speel al vanaf mijn 6de gitaar" zei hij met een glimlach.
|
|
|
Post by melien on Apr 1, 2008 16:10:59 GMT 2
Rose wist even niets te zeggen. Daarom was ze ook maar al te blij toen hij over haar gitaar begon. Een glimlach kon ze niet van haar gezicht houden. "Ik speel al sinds..... Weet ik eigenlijk niet. En ja, mijn gitaar heb ik altijd bij me." zei ze met een glimlach. Het enige nieuwe aan die hele gitaar waren de snaren, maar dat maakte haar niet uit. "Wat voor gitaar heb jij dan?" vroeg ze nieuwsgierig.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Apr 1, 2008 18:23:18 GMT 2
"ik heb er twee, een akoustische en een electrische, eigenlijk heb ik 7 elecrtrische maar kan ze niet allemaal meenemen, mijn zwarte heb ik voornamelijk bij me als je dat bedoelde of bedoelde je welk merk?" In totaal had hij inderdaad 8 gitaren. Twee van Bill gekregen, drie van zijn ouders en de rest van zijn eigen verdiende geld.
|
|
|
Post by melien on Apr 1, 2008 19:01:57 GMT 2
Rose keek Tom verbaasd aan. "8 gitaren?" vroeg ze verbaasd. Ze knipperde met haar ogen. "Ja hoor, zo kan ie wel weer." zei ze toen lachend. "Nou, ik hou het bij deze. Maar, waar heb jij 8 gitaren voor nodig dan?" zei ze vrolijk. Ze leunde tegen de reling en keek Tom vragend aan. Dit was nou een gepsrek wat ze leuk vond.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Apr 1, 2008 19:21:10 GMT 2
Tom glimlachtte eventjes "Ik speel in de band genaamt Tokio Hotel, Bill, mijn tweelingbroer is de zanger maar de band is al een tijdje uit mekaar, daarvoor hadden we zoveel nummers en duurde het te lang om de goede stemming te krijgen van de snaren, dus vandaar dat ik bij elk concert ze meehad" Misschien interesseerde het haar niet veel, maar het was leuk om over de vroegere tijd te praten. Toen de band nog compleet was en Gustav niet opgestapt was.
|
|
|
Post by melien on Apr 11, 2008 13:01:34 GMT 2
Rose's mond viel open. Ze keek hem verbaasd aan. "Dat meen je niet..." bracht ze na een tijdje stomverbaasd uit. Het klonk waarschijnlijk erg dom, maar dat kon haar vrij weinig schelen. Een eigen band.... dat is zo stoer.. Ze wist niets anders uit te brengen en keek hem alleen maar verbaasd aan. Toen ze merkte dat haar m ond open stond deed ze deze wel dicht, een blos verscheen op haar wangen. Haar verbaasdheid was wel erg overdreven.
|
|