|
Post by CherryOnTop on Apr 11, 2008 15:00:07 GMT 2
"Wat? Nooit zoiets verwacht?" vroeg hij aan haar reactie. "Hm.. nee dat dacht ik al, zoveel hadden het niet echt verwacht" Tom zette zijn petje weer goed zodat het niet dwars zat voor zijn dreadlocks. Nee, Tom hield niet meer van opscheppen en deed dus ook niet vol lof praten over de band. Maar veel werdt er niet meer aan gedaan want de twee G's (gustav en georg) waren altijd druk en Bill zong wel nog elke dag.
|
|
|
Post by melien on Apr 13, 2008 18:04:04 GMT 2
"Nee eigenlijk niet... Maarja, dat kun je ook niet verwachten als ik me niet met bands bezig houdt. Of wel?" vroeg ze lachend. Ze was over haar verbazing heen. Ze keek Tom lachend aan. "Maar naast die twee feitjes gaat alles wel nog goed?" vroeg ze met een plagende grijns. Ze wist ook niet echt wat ze er anders nog over kon of moest zeggen.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Apr 14, 2008 15:05:29 GMT 2
"Oh, alles is verder prima geloof ik" Tom glimlachtte eventjes, ja volgens hem was alles verder prima in orde. "En..als je wel muziek luistert, welke bands zijn dat dan voornamelijk of welke zangers of zangeressen?" Hij was op de reling van de brug gaan zitten en hield zijn evenwicht door zijn voeten vast te klemmen onder de onderste reling.
|
|
|
Post by melien on Apr 23, 2008 9:39:11 GMT 2
Rose keek bedenkelijk. Ze wist het eigenlijk niet. "Als ik naar muziek luister dan... Eerlijk gezegd heb ik geen flauw idee naar wat voor artiesten ik luister." zei ze uiteindelijk maar. "Bovendien maak ik liever zelf muziek..." voegde ze er glimlachend aantoe. Ze keek naar Tom en trok haar wenkbrauwen op toen ze zag dat deze op de reling ging zitten. "Kijk je wel uit.. Het is een lange weg naar beneden."
|
|