|
Post by greenlightning on Jan 26, 2008 16:47:58 GMT 2
Chagrijnig liet Joey zich in eht hete water zakken. Hij had geen zin in mensen. Niet in Florian, al helemaal niet in Kelian of William, en dit was de enige plaats waar hij Mariel zou kunnen ontlopen, op de jongensslaapzaal na. Hij had het gehad. ERgens in hem, was er een diepe twijfel ontstaan. Misschien had ik moeten blijven. Misschien had ik niet weg moeten gaan... Misschien was het beter op Cuba. Ik had Shirie kunnen overhalen. dacht hij bij zichzelf, maar ergens betwijfelde hij of hij haar wel zoi hebben gevraagd. Ze zou met hem meegaan, maar wilde hij haar wegrukken bij haar vrienden en vriendje?
|
|
|
Post by Merel on Jan 26, 2008 20:50:18 GMT 2
Met een luid gevloek en een dreun liep Steve tegen de deur op. Niet zozeer omdat hij hem niet zag, eerder omdat hij dacht dat je deze open kon duwen, wat dus niet helemaal lukte. Toen hij hem open trok zag je dat hij nogsteeds over zijn voorhoofd wreef en nog wat mopperde op de deur, alsof die er wat aan kon doen. Toen hij op keek zag hij dat Joey er blijbaar al was. "Ow Hallo, problemen mee als ik ook een duik neem?" Vroeg hij eerst maar voor het geval dat..
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 27, 2008 0:29:19 GMT 2
'Duik maar, wees alleen voorzichtig voor de bodem.' Hij had niks tege Steve. Aardige jongen, eentje die geen ruzie had gezochtm al kon het hem allemaal vrij weinig schelen op het moment. Zijn kelren lagen op een hoopje ergens verderop. Hij kon niet besluiten wat hij moest doen. blijven.. of vertrekken?
|
|
|
Post by Merel on Jan 27, 2008 0:40:28 GMT 2
"Goed dat je het zegt.. Die veert waarschijnlijk even weinig terug als de deur." Mompelde Steve nogsteeds over zijn voorhoofd wrijvend. Hij kleede zich uit en nam een duik in het water. Toen hij weer boven was zwom hij naar Joey toe en ging naast hem aan de rand hangen. "Waarover loop je te denken?" Vroeg hij en keek opzij naar hem.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 27, 2008 0:58:55 GMT 2
Joey sloot zijn ogen en zonk iets verder in het water weg. 'Of ik niet gewoon op Cuba had moeten blijven. Ik voel me hier met de dag minder gewensd. Misschien zou het beter zijn als ik Hogwarts voorgoed verliet.' Hij zuchtte diep. Hij klonk zo naar...
|
|
|
Post by Merel on Jan 27, 2008 11:46:06 GMT 2
Steve keek hem verbaast aan. 'Waarom zou jij.. jíj hier niet gewenst zijn?" Vroeg hij oprecht verbaast. Joey was toch altijd een van de gangmakers in de leerlingenkamer én in de slaapzaal. "Waarom zou je hier wegwillen?" hij kon het zich niet voorstellen, hier weg gaan.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 27, 2008 15:45:08 GMT 2
Joey staarde kwaad naar het plfaond. 'Ik kom hier aan en eht eerste wat er gebeurd is dat ik wordt weggedumpd als oud vuil, door een van mijn beter vrienden en ik zou de ander zijn vervloekt, alleen omdat die twee het nodig vonden om te vechten. Leuke begreoting... VErvolgens wilde ik afkoelen door emt mijn hond te lopen. Ik wordt bijna letterlijk weggestuurd door een van mijn bets vriendinnen, omdat ze emt haar vriendje wilde zijn. Geen vragen hoe mijn vakatnei is geweest, nadt ik een maand ben weggeweest of wat dan ook. Blijkbaar zijn de vrienden heir geen vrienden. Niet voor mijn gevoel tenminste.' Hij mocht steve graag, maar hij betwijfelde of dat een vriend was.
|
|
|
Post by Merel on Jan 31, 2008 20:36:51 GMT 2
"Maar je vakantie was wel leuk?" Vroeg Steve nog even met een glimlach. "Ach weetje, zo is het bij mij meestal.. Tenminste als er al wordt opgemerkt dat ik weg ben.. Bijvoorbeeld als ik ineens niet meer uit mijn bed val, vloek, zodra jullie weer eens bezig zijn met jullie toeren in de slaapzaal." Zei Steve schouderop halend.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 31, 2008 23:01:09 GMT 2
Joey keek hem alchend aan. 'Ik ben neit gewend dat vrienden zo doen en ja, mijn vakantie was geweldig. na maanden mijn vriendin weer gezien. Ik heb haar zo gemist. Haar achterlaten was moeilijker nog dan de eerste keer en waarvoor? Om hier door iedreen te worden gedumpd? Dan weet ik wel waar ik levier zou zijn.'
|
|
|
Post by Merel on Feb 1, 2008 14:09:42 GMT 2
Steve glimlachte. "Dan zórg je er toch gewoon voor dat ze je zien staan? Je kent genoeg manieren om mensen flink wakker te schudden. " Zei Steve en hij keek even zuur voor zich uit en grinnikte toen. "Zorg er dan voor dat je vriendin híér eens heen komt.. Of zorg er voor dat je vrienden je opmerken.."
|
|