|
Post by \\ Jess' on Dec 8, 2007 20:40:10 GMT 2
Tatyanna stond tegenover Teresia en zuchtte diep. "Teresia je moet het hem vertellen. Anders komt hij er nooit achter. Liefde is echt heel belanrgijk." Tatyanna keek Teresia bezorgd aan. "Maar ik weet nu al, ik kom niet uit mijn woorden. En dan heb je ook nog die Eric. Hij is gewoon gek van me. En ik haat het om hem teleur te stellen. Ik weet dat hij een palyer is, maar ik kan echt niet iemand pijn doen, of wat" Teresia haalde diep adem. En tatyanna schudde haar hoofd. "Hij breekt andere meisjes harten wel. Jij meot doen wat jij wilt. Niet dneken aan anderen" Ze sloeg haar armen om Teresia heen.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 8, 2007 20:45:09 GMT 2
'Cadeautje, cadeaujte, mijn schatje wil een cadeaujte. Morgen is ze jarig en as het te laat komt heb ik een prbleem. dan slaatze met haar bezem en bekogelt met met ontploffend snoepgoed,'zong Joey terwijl hij de gang in stapte. DErek blafte vrolijk op de maat met hem mee.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 8, 2007 20:50:20 GMT 2
Tatyanna haar ogen werden groot en ze sleurde Teresia mee achter een beeld. "Teresia, je moet het hem vertellen. Misschien vind hij jou ook wel leuk" Teresia beet op haar lip. Maar voordat ze iets kon zeggen had Tatyanna al gekeken wie het was. "Hij is het, je moet!" Reageerde ze fel. Ze duwde Teresia de gang op. En bleef zelf zitten. Teresia hapte nar adem en hield haar handen op haar rug. Ze keek naar de grond. En deed net of ze hem niet zag. Ze liep maar, en liep. Totdat ze tegen hem aanbotste.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 8, 2007 21:41:38 GMT 2
'Snoepjes in mijn haar, snoepjes in min nek, snoepjes in mijn.. auw, sorry!' Hij deed verschrikt een stap achteruit en pakte bij reflex de persoon vast, zodat die niet zou vallen. peens herkende hij haar en een glimlach krulde haar mond. 'Hey daar. Jou heb ik een tijd neit gezien! Hoe gaat het?' Derek blafte vrolijk, duwde zijn neus tegen Teresia's hand en snuffelde toen wverder, tot hij Tatyanna vond.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 8, 2007 21:44:32 GMT 2
Teresia klapte bijna achterover toen ze vastgepakt werd. Haar hele hoofd was zo rood als een tomaat. Ze keek hem niet aan. En voelde de hond haast niet likken. Tatyanna duwde de hond weg. Tersia beet hard op haar lip. Ze haalde diep adem. "Joey, hoi" MOmpelde ze zacht.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 8, 2007 23:55:57 GMT 2
Joey glimalchte verward. 'Wat is er met jou? Het lijkt wel of je ergens mee zit! Als er iets is, dan mag je eht me altijd zeggen he?' Hij streek even een pluk uit haar gezicht, achter haar oor en glimlachte lief. Zijn blik ging over de gang. 'Derek, kom eens hier, jochie!'
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 9, 2007 16:49:08 GMT 2
Het leek net of ze geen lucht meer kreeg. Waarom maakte hij het zo moeilijk voor haar? Ze trilde een beetje en keek naar de grond. "Ik... Het...I-i-k moet je..." Ze viel stil terwijl ze niet meer wist wat ze moest vertellen. "Het i-i-i-s..." Ze keek hem heel even aan.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 9, 2007 16:57:16 GMT 2
Joey staarde haar vragend aan. 'wat moet je? Terees, toe ik snap het neit als je het me niet uitlegd.' Volledig verward streek hij nog een keer over haar gezicht. 'je weet dat je me alles kan vertellen...'
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 9, 2007 17:04:26 GMT 2
Ze rilde bij zijn aarnraking. Hij maakte het haar echt moeilijk. Ze deed een stap achteruit. "Doe nou maar niet of je zo lief bent ofso. Weet je wel niet hoe moeilijk je het me maakt" Reageerde ze iets te fel. Ze keek hem alleen neit aan, ze praatte tegen de grond. "Joey, ik snap niet dat je iedereen aardig en lief kan vinden. Je hebt daarbij mijn hart geraakt en nu ben ik dus stapelverliefd op je. Zo dan weet je het" Praatte ze snel en draaide zich toen om. Ze slofde weg van hier, van hem.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 9, 2007 17:08:36 GMT 2
Joey was eerst achteruit gedeinsd door haar uitbarsting, maar staarde haar nu met open mond aan. 'Je... je wat?'mompelde hij zacht. Toen zuchtte hij en schudde zijn hoofd. 'Nee, Terees, dta kan helemaal niet.' Hij deed een stap naar haar toe en duwde met zijn hand zacht haar kin omhoog. 'Je kan niet verliefd op mij zijn. Ik heb een vriendin. Daarom kan ik je leifde nit beantwoorden, dus, je kan niet op mij vallen. dat kan niet.' Hij had haar altijd willen beschermen tegen jongens die haar pijn konden doen. Waarom moest hij er nu zelf een zijn?
|
|