|
Post by \\ Jess' on Dec 9, 2007 17:11:58 GMT 2
Ze kreeg tranen in haar ogen en drufde hem niet aan te kijken. Ze had het verpest, voor hem en voor haarzelf. Er rolde ene traan naar beneden. "Maar waarom gebeurt het dan?" Ze trlide nu helemaal. Tatyanna was verbaasd en wou tevoorschijn komen. Maar iets hield haar tegen. Teresia keek hem nu wel aan. "Ik, ik kan je beter met rust laten" Ze deed weer een stap achteruit.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 9, 2007 17:51:32 GMT 2
Joey deed zijn mond open en stak zijn hand naar haar uit, maar gaf het toen op. 'Ik weeet eht niet, Terees. Ik hou van je, maar... ik kan neit van je houden zoals je wil. Niet nu in elk geval. IK kan neit van twee meisjes tegelijk houden... Het spijt me zo.' Hij wist zich geen houding te geven. Dit was wel het laatste wat hij wilde.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 9, 2007 17:54:19 GMT 2
Teresia haar hart stond even stil en ze keek hem aan zonder woorden. Ze barstte nu werkelijk in huilen uit. En op dit moment kwam Tatyanna tevoorschijn. Ze liep naar Teresia toe en keek naar Joey. "het is niet jouw schuld" Zei ze zacht. Teresia sloeg haar armen om Tatyanna heen. "urstig maar lieverd" lfusiterde ze. Ze keek weer naar Joey. "Ze moest van mij, het spijt me" Ze keek teleurgesteld naar Teresia. Ze voelde dat ze boos opz ichzelf werd. "Het is mijn schuld" Flusiterde ze tegen Teresia.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 9, 2007 18:14:42 GMT 2
Joey staarde hen nog steeds hulpeloos aan. Hij wilde op haar af springen en haar knuffelen, maar was bang dat hij het alleen maar erger zou maken. 'Ik wou dat het anders was... echt. Als ik geen vriendin had gehad... dan was ik als een blok voor je gevallen, maar...' Hij haalde moedeloos zijn schouders op. 'I weet niet wat ik moet doen terees,'zei hij zacht.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 9, 2007 18:17:06 GMT 2
teresia duwde Tatyanna zacht weg en keek naar Joey. "Bij deze actie, moet je me eloven dat het voor één keekr mag" Ze zuchtte. tatyanna dee dhaar armen oevr elkaar. Teresia gaf hem een kus terwijl ze daarna een stap naar achter zette. "Ik, ik zie je nog weleens" Ze draaide zich half om.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 9, 2007 18:25:27 GMT 2
Joey blies traag zijn adem uit. Hij zuchtte en pkate zacht haar hand vast. Hij gaf haar teder een kusje op haar voorhoofd en deed toen zelf een stap naar achter. 'Meer kan ik niet voor je doen, zolang ik een vriendin heb.' Hij draaide zich om en liep richting Zacharius. Nog even bleef hij staan. 'Wat mij betreft, is er daarnet niks gebeurd.'
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 9, 2007 18:33:12 GMT 2
Teresia zuchtte. "Moet jij weten" Ze haalde haar schouders op. "Zie je die vreindin weleens? Hoe weet je dat ze niet vreemdgaat? Wie is het?" Ze keek hem aan, rvagend. Ze wou het weten, hoe dan ook. Tatyanna was weggelopen. Ze moesten het zlef maar even uitzoeken.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 9, 2007 19:51:38 GMT 2
Joey draaide zich om. 'Je kent haar niet. Ze is Frans. Ze zit nu nog op Cuba, op onze school. Ze heet Natasha. Ik vertrouw haar e ik maak me geen zorgen. Ze heeft geen tijd voor leifde. Dat ze tijd voor mij maakt is een wonder. Ik weet zeker dat ze me net zo erg mist als ik haar. Ze gaat niet vreemd.' Joey twijfelde niet. Hij kende haar goed genoeg.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 9, 2007 20:02:33 GMT 2
"Nee, inderdaad. Maar waarom is zij hier dan niet? En jij wel?" Ze keek hem aan. Met een grijnsje op haa rgezicht. "Waarom ben je hier dan nog?" Ze trok haar wenkbrauw op. Ze deed haar armen oevr elkaar. "Daat hoop je, maa rondertussen..." Ze beet op haa rlip. "Sorry" Mompelde ze. "Het spijt me, ik ga wel weer. Maar als er allemaal players van die school komen, dan, dan is het niet goed" Ze keek Joey aan. Maar hield toen haar mond. "Het spijt me Joey" Ze was gewoon jaloers, veels te jaloers. Ze deed nog een stapje achteruit.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 9, 2007 20:24:16 GMT 2
Joey wierp haar een vreemde blik toe, die het het meest weg had an boosheid. 'Noemde je mij nou net een player? Even voor de duidelijkheid, ik heb nog nooit een meisje geplayed en zal dat ook nooit doen. Mijn vriendin en ik zijn al drie jar samen en heel gelukkig. Ik weet dat Draconic gestoord is en dat heeft Shirie me ook gezegd, want dat is alles wat me heeft tegengehouden om niet hetzelfde voor mijn vriendin te doen als hij bij de zijne deed.'
|
|