|
Post by roosje on Jun 18, 2007 20:21:49 GMT 2
Keira liep sjokkend naar haar favoriete plekje in het Rozenperk en ging met een zucht zitten. Ze legde haar hoofd op haar knieen en dacht na. Hoe moest het nou met Steve. Ze wist het echt allemaal niet meer. Ze hield echt heel veel van hem, maar ze wist niet of hij ook van haar houd. Dat is het antwoord dat ze zo graag wil weten. Ze wil alleen niet dat het hun vriendschap gaat verpesten. Daarom durft ze het echt niet aan Steve te vertellen. Aan de ene kant wil ze het hem zo graag laten weten, maar aan de andere kant is ze bang dat als hij haar niet leuk vindt het tussen hen in komt te staan. ze is wel blij dat ze het aan Elvira en Mariel heeft verteld. Dat luchtte echt heel erg op. Ze vertrouwt hen echt en ze heeft het gevoel dat zij haar nu ook alles vertellen. Dat is nou echte vriendschap! zo zit Keira een tijdje en ze denkt na over Steve, ondertussen hoopt ze dat Steve of een van haar vrienden naar haar toe komt en met haar praat., haar omhelst. Ze is zo radeloos dat ze zachtjes begint te huilen.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 19, 2007 12:42:46 GMT 2
Zwarte oren, felgroene ogen en een zwiepende zwarte staart. Het was alweer een tijdje geleden dat Terry haar panter vorm had aangenomen. Ze zat in een struik en keek met ene schuin kopje naar Keira. Ze kende het meisje neit, maar wist een ding wel, ze viel ook op Steve. Dat vond ze neit zo erg, ze had tenlotte een vriend. Maar toch... Ze sloot haar ogen en toen ze ze weer opende was ze weer een mens. Ze ging met een hand door haar zwarte haren en liep achter de struik vandaan. 'Hey,'zei ze en forceerde een glimlach. 'Waarom zo treurig. Het is eindelijk weer eens een mooie dag.'
|
|
|
Post by roosje on Jun 19, 2007 17:01:53 GMT 2
Keira voelde zich bekeken. ze keek om zich heen, maar ze zag niemand. Ze legde haar hoofd daarom maar weer op haar schoot. Opeens kwam Terry uit de bosjes en zei haar gedag. Keira keek op. ' Hey Terry' zei ze vriendelijk ( dat probeerde ze) Ze mocht Terry wel, maar soms leek het of Terry haar niet zo mocht. ' IK ben treurig omdat ik over problemen aan het nadenken was' legde Keira aan Terry uit.
|
|
|
Post by Merel on Jun 19, 2007 17:06:01 GMT 2
Steve was een eindje gaan wandelen. Hij hield er van om zo af en toe een stukje te gaan wandelen, vooral omdat het meestal in iets vaags eindigde. Zo ook deze keer liep hij een van de vele wegen, tot hij opeens twee meiden zag. Hij herkende ze beiden, Beiden vond hij aardig. Grijnzend liep hij op hen af, niet wetend dat ze hem beide leuk vonden. "Hallo!" zei hij opgewekt en plofte op de grond neer.
|
|
|
Post by roosje on Jun 19, 2007 17:50:22 GMT 2
Keira zag Steve aan komen lopen en zei vrolijk tegen hem:'hey STeve, alles goed?' hij ging op de grond zitten. Keira keek Terry even veelbetekenend aan.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 21, 2007 17:53:16 GMT 2
Terry deed ent alsof ze de blik neit zag. 'Hey, Steve!' Ze lachte en gaf hem al zittend een knuffel. 'Hoe gaat het met jou? Warom zie ik je nooit meer?' Ze lachte. Ze was blij dat ze zo spontaan kon zijn. Hij zou nooit weten wat ze voor hem voedle. Ze waren vrienden... in elk geval... voor zover hij wist.
|
|
|
Post by Merel on Jun 22, 2007 18:12:07 GMT 2
Steve keek even verbaast maar gaf haar toen een knuffel terug. "Heey Terry, Leuk je weer eens te zien!" Zei hij grijnzend. "Weet niet, Wel jammer eigenlijk." zei hij toen hij eroverna dacht. Hij had altijd lol met Terry.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 23, 2007 21:19:11 GMT 2
Terry glimalchte vrolijk. 'We gaan binnenkort weer wat doen! Samen of met meer mensen. Wie hebben we nog meer lang niet gezien...' Ze dacht even na en verduidelijkte toen zichzelf. 'De mensen die jij lang neit hebt gezien en de mensen die ik lang neit heb gezien. dat is waarschijnlijk wel verschil.' Ze keek even uit haar ooghoek naar Keira, maar keke toen weer naar Steve en glimlachte lief.
|
|
|
Post by roosje on Jun 25, 2007 21:46:53 GMT 2
Keira had best wel een beetje jaloers naar Steve en Terry gekeken maar liet dat absoluut niet merken. Steve besteedde helemaal geen aandacht aan haar! Alleen maar aan Terry. Terry mocht ze wel, maar ze wist eigenlijk niet of Terry haar eigenlijk wel mocht. "He Steve, Ik ben er ook nog hoor of had je me soms niet gezien!' zei Keira verontwaardigd.
|
|
|
Post by roosje on Jun 29, 2007 10:09:29 GMT 2
Steve reageerde nog steeds helemaal niet. " ALs je me hier niet wil hebben, ga ik wel weg!" Zei ze verdrietig en ze keek Steve heel even aan, maar keek daarna weer weg omdat ze niet wilde dat Steve zag dat ze verdrietig was. Het leek tegenwoordig net of Steve en zij niet meer bevriend waren. Hij ging helemaal niet meer met haar om. Mocht hij haar niet meer? Of was hij soms verliefd op Terry?
|
|