|
Post by Merel on Jun 29, 2007 12:11:55 GMT 2
{niet 2 keer achter elkaar posten Roos <oke.. niet Green maar andere roos > We antwoorden heust wel} Steve keek verbaast naar Keira.. "Wat? Ik zeg alleen gedag tegen een vriendin die ik in tijden niet meer heb gezien. Rustig Keira.. Niks aan de hand ofzow.." Zei Steve die Keira nog een beetje vaag aankeek. Daarna keek hij vaag naar Terry. Oke.. Wat was hier aan de hand?
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 30, 2007 14:58:23 GMT 2
Terry keek vragend naar Keira. 'Hij had je toch al gedag gezegt?' Ze schudde haar hoofd. Acteren was gelukkig neit haar slechtste kant. Ze hield haar gezicht in plooi. Ach, ergens maakte het haar ook niet uit als Keira met Steve zou flirten en meer, dat had ze toch ook al eerder met Jake gehad? Ze onderdrukte een grinnik. Maar zou gemakkelijk zou ze eht Keira niet maken.
|
|
|
Post by roosje on Jul 28, 2007 21:23:03 GMT 2
Keira voelde zich nogal opgelaten om de reacties van Steve en Terry. Ze voelde zich gewoon genegeerd! Steve keek haar heel vaag aan en Terry maakte een onaardige opmerking. Keira keek even de andere kant op. Ze voelde zich de laatste tijd gewoon heel slecht. waar had dat mee te maken? Dat Steve haar liefde niet beantwoordde of iets anders? Keira stond even op liep een klein rondje en ging met een zacht zuchtje zitten.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 28, 2007 21:23:59 GMT 2
( met deze doorgaan is neit zinvol. Er is teveel gebeurd. Volgens mij gaan Steve en Tifa al bijna emt elkaar.)
|
|