|
Post by ruka on Jul 29, 2007 22:05:17 GMT 2
'Jja, best wel' Wat moest hij nu doen? Hij durfde bijna nooit iets te zeggen.
|
|
|
Post by Merel on Jul 29, 2007 22:08:56 GMT 2
Steve glimlachte en keek weer naar de lucht. Hij had geen flauw idee waar hij over moest praten, aangezien hij zelf ook niet zo spraakzaam was.
|
|
|
Post by ruka on Jul 29, 2007 22:29:10 GMT 2
Uruha wou zijn mond opendoen om iets te zeggen, maar hij bedacht toch dat hij maar gewoon zijn mond moest houden.
|
|
|
Post by ruka on Jul 29, 2007 23:13:16 GMT 2
(dan gooien we er maar iemand in:P)
Bou kwam aangehuppeld en plukte een roos. Hij zag Uruha en rende eropaf. 'Uruha' zei hij met een lach. Uruha stond op en omhelsde hem. 'Lang niet gezien' zei hij met een lachje. 'Klopt, ik zwem heel veel' Bou lachtte ook, maar dat deed hij eigenlijk al de hele tijd. Hij streek zijn rokje glad en keek naar Steve. 'Jou heb ik nog nooit gezien. Ik heet Bou' Hij stak zijn hand uit.
|
|
|
Post by Merel on Jul 30, 2007 9:03:10 GMT 2
(slim idee ) Steve schudde zijn hand. "Steve.." Zei hij glimlachend.. Hij keek even naar Bou .. Volgens mij had hij hem wel eens eerder gezien.. Maar dat wist hij nieteens meer zo zeker.. Hij wist niet zo goed wat hij moest zeggen, aangezien de andere twee elkaar al langer kende.
|
|
|
Post by ruka on Jul 30, 2007 13:24:01 GMT 2
'Is alles goed met je?' vroeg Bou met een lach. 'Leuke naam trouwens'
|
|
|
Post by Merel on Jul 30, 2007 16:53:09 GMT 2
Steve glimlachte.. "Dankje.. Ja hoor met mij is alles goed.. En met jou? " vroeg hij en keek van Bou naar Uruha
|
|