|
Post by ruka on Jul 29, 2007 21:16:57 GMT 2
Uruha zat op het gras. Hij keek naar de grond. Moest hij het doen? Moest hij proberen of hij niet in het dodenrijk kon komen? In plaats van mensen eruit te halen. Hij sloot zijn ogen, een traan liep van zijn gezicht.
|
|
|
Post by Merel on Jul 29, 2007 21:22:26 GMT 2
Steve liep, zoals hij wel eens vaker deed langs een van de vele paden, en deze keer door de rozenperkjes heen. Hij hield ervan om te wandelen, omdat er vaak wel iets gebeurde of hij kon even rustig denken. Verderop zag hij Uruha zitten. Hij herkende hem omdat hij ook bij Griffoendor zat en hem daar wel eens had gezien. Hij zuchte diep en liep op hem af. Hij had hem nog niet eerder gesproken. "Hoi." Zei hij en ging tegenover hem zitten.
|
|
|
Post by ruka on Jul 29, 2007 21:27:37 GMT 2
Uruha schrok op. 'H-hoi' zei hij haastig en keek durfde hem niet aan te kijken.
|
|
|
Post by Merel on Jul 29, 2007 21:31:01 GMT 2
Steve glimlachte en leunde wat naar achteren. "Ik hoop niet dat ik stoor." Zei hij.. Hij praatte nooit echt veel... MAar de laatste tijd was er toch iets anders aan hem. Dat was waarschijnlijk ook de reden dat hij nu zomaar bij iemand ging zitten, al praatte hij nogsteeds niet extreem veel.
|
|
|
Post by ruka on Jul 29, 2007 21:37:43 GMT 2
'Ne-nee, niet echt' zei hij zenuwachtig.
|
|
|
Post by Merel on Jul 29, 2007 21:40:09 GMT 2
Steve glimlachte en keek naar een Vogeltje die rondvloog.. Hij wist niet echt wat hij moest zeggen, dus daarom bleef hij naar het vogeltje kijken.
|
|
|
Post by ruka on Jul 29, 2007 21:45:28 GMT 2
Uruha keek vluchtig naar Steve. Hij was van plan niks te zeggen, alleen als hij iets zal vragen. Hij was nooit goed in iets zeggen, en als hij boos werd, kwam dat meestal door voldemort.
|
|
|
Post by Merel on Jul 29, 2007 21:53:29 GMT 2
"Owja.. Trouwens Steve.. Steve SKyle.. Ik zit bij Griffoendor.. Jij volgens mij ook.." ZEi hij en keek nu naar Uruha en glimlachte.. Hij was de laatste tijd nogal vrolijk.
|
|
|
Post by ruka on Jul 29, 2007 22:00:04 GMT 2
'Ik ben Uruha' Nu keek hij wel voor een paar seconden naar Steve, maar daarna niet meer
|
|
|
Post by Merel on Jul 29, 2007 22:02:55 GMT 2
Steve knikte en leunde weer naar achter.. "Lekker weer vind je niet?" Vroeg hij om toch maar ergens over te beginnen.
|
|