|
Post by robin on Nov 30, 2007 15:07:57 GMT 2
Litha keek Lily aan ''ik dacht op deze plek misschien-'' ze stopte even, haalde diep adem ''misschien dat ik hier een stukje van me verleden zou terug brengen'' Ze zuchte ''maar de werkelijk is toch heel anders dan de dromen'' Ze draaide een pluk van haar haren rond haar vingers ''jij dan?'' vroeg ze daarna aan Lily
|
|
|
Post by melien on Dec 2, 2007 20:54:01 GMT 2
Lily haalde haar schouders op. "Niets bijzonders. Gewoon weer een keer wegdromen." zei ze met een glimlach. Ze wist niet of ze er wel over door moest vragen of niet, maar voorlopig leek het haar beter van niet. Ze kende Litha tenslotte amper.
|
|
|
Post by robin on Dec 3, 2007 19:57:41 GMT 2
''Wegdromen..'' Lichte zuchte ''Heerlijk gewoon, en vooral tussen de rozen'' ze keek even rond ''dit blijft mijn favoriete plekje, in heel deze rozentuin'' ze glimlachte even, terwijl ze genoot van de heldere zon die haar gezicht verwarmde
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 3, 2007 23:43:25 GMT 2
Verward en diep gelukkig liep Julie de perkje in. Haar hart bonsde als een gek en ze kon de glimlach niet van haar gezicht afkrijgen. Ze zag de mensen in de tuin niet en liet zich bij een boom zakken. Ze sloot haar ogen en genoot van het fijne gevoel dat leven heette.
|
|
|
Post by melien on Dec 4, 2007 11:50:20 GMT 2
"Mijn favoriete bezigheid." zei Lily op een instemmende toon. Ze keek weer even dromerig naar de roos en moest weer eens glimlachen. Haar gedachten dwaalden weer af naar Nigel. “Het rozenperk iis gewoon de beste plek om weg te dromen en om te ontsnappen aan leraren.” Zei ze. Ze keek weer naar Litha en verbood haarzelf om haar gedachten af te laten dwalen naar Nigel.
|
|