|
Post by » Aline. on Dec 4, 2007 20:42:48 GMT 2
Emily slenterde door de rozentuin met een lichte glimlach op haar gezicht. De rozen waren bijna allemaal verwelkt. Het was dan ook al laat in het jaar, Emily had niet anders verwacht. Ze wandelde nog een eindje door de tuin en streek toen neer op een van de vele bankjes die te vinden waren in de rozentuin. Ze haalde even diep adem en keek om zich heen, waarna ze het boek weer opensloeg, dat ze al die tijd in haar hand gehouden had. Ze las een paar bladzijden en keek even op. Plotseling dacht ze aan Ethan. Ze had hem al een hele tijd niet meer gezien, eigenlijk had ze nauwelijks meer met hem gesproken sinds die keer dat ze zo melig waren. Ze grinnikte even bij de herinnering aan hun gedoe over Superman. Nog steeds met een grijns op haar gezicht las ze weer verder in het dikke boek, waarvan de bladzijden al enigszins vergeelden.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 4, 2007 22:05:22 GMT 2
Hij keek op toen hij dacht wat te horen. Een glimlach verscheen rond zijn lippen en hij dee dne tof hij superman was en 'vloog' naar Emily toe. "Heey zussie" Hij sloeg zijn armen om haar heen en keek naar het boek wat ze las. "Intressting" Zei hij en keek Emily aan met een brede grijns. "IK heb je gemist zus" Zei hij terwijl hij haar losliet en even onschuldig glimlachte.
|
|
|
Post by » Aline. on Dec 5, 2007 17:54:54 GMT 2
'Ethan!' riep Emily verrast, toen haar tweelingbroer ineens om haar heen vloog. 'Ik jou ook!' riep ze, en glimlachte breed. Ze schoof wat op zodat Ethan naast haar kon komen zitten. 'Ja, interessant hè. Het gaat over Superman,' zei ze grinnikend, met een blik op het boek. 'Maar waar heb je uitgehangen? Ik heb je echt al dagen lang niet meer gezien.' Nog steeds met een brede glimlach op haar gezicht keek ze Ethan aan.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 5, 2007 18:00:29 GMT 2
Hij grinnikte en keek nog een keer naar het boek. "SuperEthan is beter" zei hij met een pruillipje. Maar keek al snel weer naar Emily. "Tja, ik eh. Tja hoe moet ik dit nou uitleggen?" Hij keek haar vragend aan. "Gewoon rondgehangen, niks bijzonders" Loog hij.
|
|
|
Post by » Aline. on Dec 5, 2007 18:12:00 GMT 2
'Ethan...?' zei Emily doordringend. Ze merkte het altijd wanneer Ethan loog of iets voor haar achterhield. 'Vertel het nou!' Een brede grijns stond op haar gezicht terwijl ze Ethan even een vriendschappelijke duw gaf. 'Je kunt het toch niet voor me achterhouden,' grijnsde ze.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 6, 2007 11:33:26 GMT 2
Hij deed net of er niks was gebeurd en staarde de andere kant op. Toen er een stilte kwam zuchtte hij. "Oke ik vertel het!|]b Zei hij en keerde weer terug. "Ik heb met Macy gezoend. En we vinden elkaar echt heel leuk. En... verder weet ik niet wat ik meot doen. Ze is er nog niet klaar voor denk ik, en nu ben ik bang. Als ik toch iets doe dat ik het verpruts" Zei hij en haalde daarna diep adem.
|
|
|
Post by » Aline. on Dec 6, 2007 19:55:28 GMT 2
'Echt?!' Emily keek hem aan met een brede grijns op haar gezicht. 'Met Macy? Wat leuk!' Ze dacht even na over Ethans laatste woorden. 'Hoe bedoel je, waar is ze nog niet klaar voor? Verkering, of zo?' vroeg ze, en keek Ethan recht aan, nog steeds met een lichte glimlach op haar gezicht.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 6, 2007 19:58:15 GMT 2
"Dat zeg ik toch" Zei hij en wendde zijn blik af. Voelend dat hij best rood werd. "En doe er niet zo rar over. Het is toch de gewoonste zaak van de wereld?" Hij keek haar weer terug aan. "Ja, ik denk het. Ik durf het niet tevragen. En ik weet ook niet of we wat hebben. En ik bene cht bang dat ik het verpruts" Hij zuchtte diep.
|
|
|
Post by » Aline. on Dec 9, 2007 17:59:18 GMT 2
Emily keek Ethan even schattend aan. 'Waarom? Denk je dat ze met je gezoend zou hebben als ze je niet leuk vond?' zei ze, en probeerde woorden te bedenken om haar broer mee gerust te stellen. 'Toch?' Ze keek hem vragend aan.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 9, 2007 18:01:38 GMT 2
Hij keek Em verbaasd aan. "Je hebt gelijk. iK meot het gewoon doen" Zei hijt erwijl hij glimalchte naar haar. "En, jij? Hoe zit het met jou?" Hij keek Emily vragend aan.
|
|