|
Post by » Aline. on Dec 9, 2007 19:05:20 GMT 2
'Oh, alles zit op z'n plaats hoor,' antwoordde Emily, al had ze zelf geen idee waar dat antwoord op sloeg. 'Maar verander nu niet van onderwerp. Vertel eens wat meer - waar, wanneer, waarom, hoe enzo.' Ze keek hem breed grijnzend aan. 'Ik wil alles weten!'
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 9, 2007 19:32:25 GMT 2
Hij zuhctte diep. "Nou, we hadden elkaar weer keer gezien in degang. Ik liep met heel veel boeken. En toen was er gewoon 'de vonk' en toen tja. Wouden we niet naar geschiednis ent oen gingen we naa rbuiten. En toen was het" Hij haalde zijn schouders op.
|
|
|
Post by » Aline. on Dec 9, 2007 19:47:46 GMT 2
Emily knikte begrijpend. 'Ik vond jullie altijd al bij elkaar passen,' zei ze grijnzend, al was het niet echt waar. Ze had nooit bedacht dat Ethan en Macy, zo'n beetje haar beste vrienden, een relatie zouden krijgen. 'Maarre, hè! Gefeliciteerd!' Ze lachte en gaf Ethan een speelse duw.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 11, 2007 18:18:05 GMT 2
Hij keek haar even droog aan. "Jij wel" Zei hij. Hij keek heel droog. Terwijl hij daarna even lachtte. "Maar ik hoop dat je het niet erg vind ofso" Hij ging mete en ahnd door zijn haar. "Want anders doe ik het niet, voor jou enzo" Mompelde hij.
|
|
|
Post by » Aline. on Dec 11, 2007 18:24:47 GMT 2
'Hoe kom je er bij?' Lachend gaf Emily hem een speelse duw. 'Nee, natuurlijk vind ik het geen probleem. Ik ben blij voor je. Tenminste, als jullie af en toe ook nog even naar mij omkijken.' Ze grinnikte even en keek Ethan aan.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 11, 2007 18:34:18 GMT 2
"Denken zussie" Zei hij en drukte zijn vinger op zijn kop. Daarna beet hij op zijn lip. "Goedzo, want ik ook niet!" Hij besprong haar haast en maakte haar haar in de war. "Dus, is het goed?" Vroeg hij nog maar voor de zekerheid.
|
|
|
Post by » Aline. on Dec 12, 2007 19:10:56 GMT 2
Emily slaakte een gil toen Ethan haar haren in de war aan het brengen was en deed haar armen beschermend om haar hoofd heen. 'Ja, dat zég ik toch!' Met een brede grijns op haar gezicht begon ze Ethan te kietelen.
|
|