|
Post by LAURA ?! on Dec 13, 2007 18:20:45 GMT 2
|
|
|
Post by Merel on Dec 13, 2007 18:31:56 GMT 2
Het was een wonder hoe ze het voor elkaar kreeg, maar Jennice liep door de rozetuintjes op behoorlijke naaldhakken. Een tasje aan haar arm en een borstel waarmee ze door haar haar ging. Een kort jurkje droeg ze. Ze liep heel rustig en was best wel in zichzelf gekeerd op dit moment. Ze had geen idee waar ze op dit moment naar toe liep, en het interesserde haar ook totaal niet. Ze vond het wel best zo. Ze had ruben nog niet opgemerkt.
|
|
|
Post by LAURA ?! on Dec 13, 2007 19:19:02 GMT 2
[/b] zei hij met een speelse glimlach.[/size][/ul]
|
|
|
Post by Merel on Dec 13, 2007 19:24:17 GMT 2
Jennice was zo met zichzelf bezig dat zij Ruben ook totaal niet door had. Ze wankelde maar wist haar evenwicht nog te bewaren, haar borstel viel wel op de grond. Ze pakte haar borstel weer op en wou net de jongen een uitbrander geven toen ze erachter kwam dat die jongen best wel knap was. "Ow geeft niks hoor." Zei ze met een lieve glimlach.
|
|
|
Post by LAURA ?! on Dec 13, 2007 19:44:03 GMT 2
[/b] vroeg hij nadat hij een rode roos uit een veld had geplukt en deze Jennice voorhield en even lief knipoogde naar haar.[/size][/ul]
|
|
|
Post by Merel on Dec 13, 2007 20:07:29 GMT 2
{0.o wat is daar grappig aan XD}
Jennice glimlachte en nam de roos met een lieve lach aan en stopte deze in haar haar. "Geen idee. Ik vraag me ook af waarom ik zo'n man als jou nog niet eerder heb gesproken of gezien." Zei ze waarbij ze man een sexy ondertoon gaf. {*XD*} Ze keek hem aan en besloot dat hij best wel knap was.
|
|
|
Post by LAURA ?! on Dec 13, 2007 20:27:25 GMT 2
{OOC} Hoe kunnen je borsten op de grond vallen?
{BIC} ''Misschien hadden we elkaar veel eerder moeten aanspreken?'' merkte hij grijnzend op. Hij bekeek haar eventjes, ze was best knap moest hij zeker toegeven. Maar daar deed ze waarschijnlijk en te verwachten ook wel wat voor, en het resultaat mocht er van Ruben zeker wezen, hij glimlachtte opnieuw. ''Zullen we anders'' begon hij sloom. ''Een eindje wandelen?'' hij grijnsde breed en stak zijn arm uit richting Jennice
|
|
|
Post by Merel on Dec 13, 2007 20:33:28 GMT 2
{0.o omg, typfout! Moest BorsteL zijn XD met een L xD } Jennice glimlachte. "Ach plotse ontmoetingen zijn soms véél leuker." Zei ze en knipoogde even toen ze haar arm door de zijne stak. "Geen slecht idee, dat wandelen." Zei ze glimlachend en ging even met haar hand door haar haar.
|
|
|
Post by LAURA ?! on Dec 14, 2007 18:20:03 GMT 2
''Helemaal mee eens'' zei Ruben nonchalant terwijl hij grijnsde. Hij begon langzaam te lopen met Jennice aan zijn zijde. Hoe snel kon zoeits gaan? ''Jaja, ik met mijn ideeën zijn wel ergens goed voor'' grinnikte hij eventjes terwijl hij Jennice opnieuw eens goed bekeek vanuit zijn ooghoeken.
|
|
|
Post by Merel on Dec 14, 2007 18:22:57 GMT 2
"Blijkbaar." Zei ze met een knipoog terwijl ze met hem mee liet en hem liet leiden. "Nou Ruben, Vertel eens. Doe je aan sport? Vast wel, je ziet er zó gespierd uit!" Zei ze met een grijns terwijl ze grijnzend naar hem opzij keek.
|
|