|
Post by melien on Jul 6, 2007 17:44:35 GMT 2
Sara liep richting het rozenperk. Ze had een uil gestuurd naar Bill. Ze wist niet zeker of hij wel zou komen. Ze zou het wel zien. Ze wilde hem eigenlijk mee vragen naar het gala. Ze had het eerst niet gedurfd, dus had ze Manuel gevraagd. Maarja, die ging zoals verwacht met Chantal. Zou ze het nu wel durven?
In het rozenperkje ging ze op één van de bankjes zitten wachten.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 6, 2007 17:58:52 GMT 2
Bill had een uil teruggestuurd en meteen naar het rozenperk gegaan. Daar keek hij kort om zich heen en zag Sara. "Hoi, je wou me even spreken?" Terwijl hij dat zei, ging hij naast haar zitten op het bankje. Eventjes glimlachtte hij, hier was hij lang, heel lang niet meer geweest.
|
|
|
Post by melien on Jul 6, 2007 18:01:47 GMT 2
Sara zag Bill en werd een klein beetje rood. "Hoi. Ja ik wilde iets vragen." ze wachtte even. Ze wist niet zo goed hoe ze het het beste kon vragen. Was het niet raar om het als meisje te vragen? Ze vedrong die gedachtes maar en verzamelde haar moed.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 6, 2007 18:05:22 GMT 2
Even keek Bill opzij naar Sara en ging rechtop zitten "Oke, vraag maar" zei hij toen. Hij was het al bijna compleet vergeten van het bal maar Tom had hem er weer aan herrinert. Op een of andere manier was hij altijd anders geweest dan hem.
|
|
|
Post by melien on Jul 6, 2007 18:07:13 GMT 2
"Zou je.. met me naar het bal willen gaan?" vroeg Sara. Ze zei het maar voordat ze terug kon krabbelen. Wat was er toch met haar? Ze glimlachtte naar Bill. 'Wat als hij nee zegt???' schoot er door haar hoofd.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 6, 2007 18:14:33 GMT 2
"Lijkt me leuk" antwoorde Bill. "Was dat moeilijk om te vragen?" vroeg hij toen plagend. Hij prikte haar kort in haar zij en keek naar een vogeltje die besjes zat op te eten van de grond.
|
|
|
Post by melien on Jul 6, 2007 18:16:34 GMT 2
Sara kon een grijns niet onderdrukken. "Moeilijker dan je denkt." mompelde ze. Ze keek de andere kant op want ze merkte dat ze bloosde. Toen hij in haar zij prikte moest ze lachen. Ze kon niet tegen kietelen.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 6, 2007 18:23:46 GMT 2
Bill stond op "Hoelaat is dat bal eigenlijk? Waneer moet ik je komen ophalen?" vroeg hij toen. Hij wist bijna niks van het gala, maar wel dat er dus een gala was.
|
|
|
Post by melien on Jul 6, 2007 19:05:42 GMT 2
"Ik heb geen idee. Zullen we anders in de leerlingenkamer afspreken?" zei Sara. Ze had er nu al zin in.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 6, 2007 19:07:53 GMT 2
"Vindt ik prima" antwoorde Bill, eventjes glimlachtte hij. "Het was al vanavond toch?" Hij had beter naar Tom moeten luisteren.
|
|