|
Post by melien on Jul 6, 2007 19:18:43 GMT 2
"Ja. Volgens mij wel." antwoordde Sara. Ze wist het niet zeker. Het kon net zo goed morgenavond zijn. Mara wist het vast wel.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 7, 2007 11:30:29 GMT 2
"Ach, ik zoek het nog wel even uit en dan zien we elkaar in de leerlingenkamer" zei Bill. Eventjes glimlachtte hij en keek naar een vlinder, dat herrinerde hem eraan dat hij met Chris achter vlinders aanzat.
|
|
|
Post by melien on Jul 7, 2007 11:50:52 GMT 2
"Is goed." zei Sara. Zeg iets! Schoot door Sara's hoofd. Ze wist alleen niet wat ze meost zeggen. Ze keek dus maar gewoon naar de rozen om hen heen.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 7, 2007 11:52:02 GMT 2
Bill keek eventjes naar Sara "Beiden weten we niks te zeggen, geloof ik" zei hij toen. Nouja beter dan een lange stilte te hebben.
|
|
|
Post by melien on Jul 7, 2007 11:59:44 GMT 2
Sara bloosde. "Geloof ik ook." zei ze. Ze stond op en liep naar een van de rozenstruiken met roze rozen. Ze plukte er een.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 7, 2007 12:05:15 GMT 2
"We gaan niet verlegen worden hé?' vroeg Bill plagend. Tussen een rode rozenstruik zat een witte roos. Vreemd, hoe kon dat gebeurd zijn, niet met een spreuk in ieder geval. Hij plukte de witte roos en liep naar Sara, hij had de kleine stukjes door er al afgehaald en plaatste hem in haar haren, vlak bij haar oor.
|
|
|
Post by melien on Jul 7, 2007 12:22:25 GMT 2
Sara lachte verlegen. "Nee. Hoe kom je daar nu weer bij?" zei ze. Ze kreeg langzaam weer een beetje van haar zekerheid terug. Een pluk haar viel voor haar ogen. Ze deed de pluk achter haar oor. De witte roos (die achter haar andere oor zit XD) liet ze zitten. Ze wist niet hoe ze daarop moest reageren.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 7, 2007 12:31:05 GMT 2
Bill glimlachtte "Je leek anders net weer wat verlegen, by the way die roos zat tussen allemaal rode rozen, wat vreemd is" zei hij toen. Toen ging hij terug op het bankje zitten even niet wetend wat hij verder moest zeggen.
|
|
|
Post by melien on Jul 7, 2007 21:27:51 GMT 2
"Schijn bedriegt." zei ze. Ookal wist ze dat het nu niet het geval was. Ze liep ook terug naar het bankje maar ging niet op het bankje zitten. Ze ging in het gras zitten. "Het is dus een eigewijze roos." zei ze lachend.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 8, 2007 11:55:30 GMT 2
"Of eentje die betoverd is" zei Bill lachend. Hij keek naar de lucht, normaal regende het en af en toe was het droog. Maar vandaag scheen de zon gewoon vollop. Waarschijnlijk was het betoverd ofzo. 'Dus..en nu?" vroeg hij toen.
|
|