|
Post by birgit on May 8, 2007 19:43:48 GMT 2
Tess rende huilend naar het rozenperkje... Daar was het het fijnste voor als ze moest huilen...
Waarom maakt Jake het nou uit? WAAROM??? Tess viel huilend neer... Ze wou wel naar Jake toegaan om te kijken hoe hij zich voelde maar bleef toch ff hier om uit te huilen...
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 8, 2007 20:01:51 GMT 2
Tifa liep uiteindelijk ook naar het Rozenperkje, verbaast bleef ze staan toen ze Tess huilend zag. Ze was die paar dagen ontzettend vrolijk gweest en waarom huilde ze nu? "Tess?? Wat is er?" vroeg ze toen. Ze ging naast Tess op de grond zitten en wreef even over haar rug om haar een stukje te kalmeren.
|
|
|
Post by birgit on May 8, 2007 20:09:45 GMT 2
Het is Jake... Stotterde Tess Jake heeft het uitgemaakt Tess begon nóg harder te huilen. Ik ben zo overstuur... Ik dacht dat het goed ging tussen ons, maar niet dus... Tess keek sipjes en omhelsde Tifa... Ze hooptte dat Tifa haar goed zou troosten dat ze het weer aankon! Ik wil Jake nooit meer zien. Tess stond vastberaden...
|
|
|
Post by greenlightning on May 8, 2007 20:20:14 GMT 2
Terry liep hand in hand met Draconic. Hij was in de war. Zij niet minder. Opeens zag ze Tifa en Tess. Tess huilde... Terry liet Draconics hand los en rende naar Tess toe. 'Tess, wat is er gebeurd?' Ze sleog een arm om de schodeur van haar vriendin heen en keek vragend naar Tifa. Draconic schamperde een beetje, maar hij zou niet durven om Terry's vriendin in haar bijzijn te beledigen. Hij knikte een groet naar Tifa en stopte zijn hadnen in zijn zaken, niet op zijn gemak.
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 9, 2007 14:25:11 GMT 2
Tifa knikte terug naar Draconic, ook als een begroeting en richtte zich toen even op Terry. "Jake heeft het uitgemaakt met haar" mischien was het juist beter wel vrienden proberen te blijven ookal was het uit? "Mischien moet je toch proberen vrienden te blijven, je kan hem straks niet heel de tijd ontlopen"
|
|
|
Post by greenlightning on May 10, 2007 21:56:24 GMT 2
Terry knikte. 'Dat maakt het alleen maar moeilijker. Toch, Draco?' Wat hypocriet. Ik heb niks adners gedaan dan hem ontlopen de afgelopen week... Draconic haalde zijn schouders op. Het zou allemaal wel. Hij wilde weg. Met een zicht liep hij naar Tifa. Hij leunde met zijn rug tegen een boompje aan en wierp haar een verveelde blik toe. 'Vriendin van je? Porbelemen in de liefde? Vertel me eens, Tifa, ben jij zo'n leifdes expert dat jij tips gaat geven? Of ben je gewoon een heel geod vriendin?' Het kwam er veel barser uit dan de bedoeling was.
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 11, 2007 14:31:10 GMT 2
Tifa ging staan en keek naar Draconic "Ja vriendin van me, ja problemen en nee ik ben daar geen expert in maar weet er wel veel vanaf en ik ben een goede vriendin van haar" zei ze. Ze keek eventjes naar Tess en toen weer naar Draconic "En als je het per se wilt weten, ik help graag mensen met hun leven als ze hulp nodig hebben"
|
|
|
Post by birgit on May 12, 2007 12:30:30 GMT 2
Tifa en Draconi hou op. Het maakt niet uit wat andere zeggen Tifa. Je bent een goeie vriendin van me en je helpt me graag als ik in problemen zit. En Draconic je moet je er buiten houden. Tess was benieuwd hoe Draconic daar op ging reageren. En Tifa... Ik weet het niet zeker of ik dat wil. Ik hou nog steeds van hem. Tifa je bent mijn schat. En Terry jij ook. Tess glimlachtte naar Tifa en Terry.
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 12, 2007 12:43:45 GMT 2
"Het zal moeilijk voor je zijn, maar kan je hem echt iedere dag ontlopen? Dan moet je bij vele lessen wegblijven. En in de leerlingenkamer, hoe zit dat?" ze wou zich er verder niet mee bemoeien maar ze moest van zichzelf zeggen wat beter voor Tess was. "Ik ga naar het gala, mischien zie ik jullie straks daar" ze wierp nog een blik op Tess en terry en toen naar Draconic, en toen liep ze weer terug naar de school.
(vervolg gala)
|
|
|
Post by greenlightning on May 12, 2007 16:47:50 GMT 2
Draconic keek haar vragend na. 'Dat krijg je als je interesse toont... Pff, ik hou voortaan m'n mond wel.' Beldigd sloeg hij zijn armen achter zijn hoofd en keek de andere kant op. Stomme griffoendors... Stomme ravenklauwers... Stomme meiden. Waarom waren ze zo ingewikkelt?'
Terry schudde glimalchend haar hoofd. 'Let maar niet op hem,'zei ze tegen Tess,' hij bedoelt het allemaal niet zo slecht. Hij kan zich soms gewoon moeilijk uiten. Ik hoop dat Tifa dat ook begrijpt...'
|
|