|
Post by nilou on May 7, 2007 20:24:16 GMT 2
Jake zat hier even om tot rust te komen... Het was de laatste tijd nogal druk nu Tess zijn vriendinnetje was...
|
|
|
Post by birgit on May 7, 2007 20:32:24 GMT 2
Tess had zin om te lopen en ging naar de buikwilg. Ze zag Jake er ook zitten. Ze ging naast Jake zitten...
Wat doe jij hier? Tess vroeg het met een glimlach op haar gezicht. Tess ging lekker dicht bij Jake zitten, want ze had hem al heel lang niet meer gezien en gesproken. En schat, Zullen we een keertje weer uitgaan? Tess hoopte zo dat Jake ja ging zeggen. Het hoefde niet persee maar ze wou het wel graag.
|
|
|
Post by nilou on May 7, 2007 20:36:18 GMT 2
"naar waar wou je gaan dan?" vroeg Jake niet zo enthousiast.Hij was vanmorgen met het verkeerde been uit bed gestapt...
|
|
|
Post by birgit on May 8, 2007 15:50:57 GMT 2
Wat is er Schat? Tess wou alles weten wat Jake voelde enz.. Je kan me alles vertellen oke? Tess hoopte zo dat hij dat wel deed. Ik vindt bij het meer wel leuk. Alleen dan mag er niemand anders komen oke? Hopelijk deden ze dat ook niet...
|
|
|
Post by nilou on May 8, 2007 19:09:08 GMT 2
Jake keek even naar Tess en keek toen weer nar de grond."Ik voel me de laatste tijd niet meer zo lekker in men vel..misschien is het allemaal een beetje te snel gegaan,jij..ik..." Jake werd en beetje rood maar voelde zich niet zo lekker.Hij had buikpijn en hoofdpijn.
|
|
|
Post by birgit on May 8, 2007 19:10:50 GMT 2
O, oke Jake... Tess was een beetje teleurgesteld... Ze zei nou geen schat meer tegen JAke omdat ze dacht dat hij het uit ging maken...
Tess stond op en liep langzaam naar de leerlingenkamer...
(vervolg leerlingenkamer...)
|
|