|
Post by admin. on Jul 8, 2007 15:01:15 GMT 2
"Oke" zei Prue. Ze aaide de kat lichtjes, aangezien deze veel liever met Prue's haren zou spelen. "Ik heb het niet bedacht, hoor, dat heeft ze zelf gedaan. Nietwaar, Hope?" Het katje keek op en stak haar poot uit, waarmee ze lichtgevende letters in de lucht schreef. "Het is een lichtkat, die vertellen woorden doormiddel van hun poten in de lucht te krabben". In de lucht verscheen nu de naam Hope. "Zie je?"
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 8, 2007 15:04:28 GMT 2
Dark keek verbaast naar de letters "Wow, zo'n huisdier wil ik ook wel" zei hij lachend. Hij ging ook in het gras zitten en keek naar Hope,het zal wel een speciale soor zijn dacht hij. "Dus kan Hope ook meer dan alleen schrijven in de lucht? Hoeveel zijn er in de wereld van of weet je dat niet?"
|
|
|
Post by admin. on Jul 8, 2007 15:07:19 GMT 2
"Zo'n huisdier? Als je haar meer dan een dag hebt, ben je haar al zat! Ze heeft een keer het hele huis in licht gezet met die pootjes van d'r!" zei Prue grijnzend. Ze veegde een pluk haar uit haar gezicht en keek naar de kitten, die rondjes in het gras begon te rennen.
"Ik heb geen idee. In Los Angelos waren ze erg normaal, maar ik heb er hier nog geen gezien."
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 8, 2007 15:13:48 GMT 2
"Ik kan wel tegen een beetje licht hoor" zei Dark lachend. Dit was de eerste keer dat hij een lichtkat zag. "Los angelos? Hadden ze er daar dan veel?" vrpeg hij verbaast. Hyper kittentje zeg dacht hij toen.
|
|
|
Post by admin. on Jul 8, 2007 15:16:08 GMT 2
"Zoveel licht wil je niet zien" zei Prue, terwijl ze de kitten met haar ogen volgde. "Er was bijna niemand in LA die heks of tovenaar was en géén lichtkat had. Ze waren behoorlijk populair, maar ook gevaarlijk. Ze letten daar niet op of de magie bekend word in de dreuzelwereld."
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 8, 2007 15:30:07 GMT 2
Dark knikte eventjes "En dan heb je de kans dat je kat weg moet of niet?" vroeg hij toen. Hij keek nu naar de lucht en zei "Hoelaat begint het gala ook alweer? En waar moet ik je ophalen, bij de leerlingenkamer van griffoendor of gewoon bij de zaal?"
|
|
|
Post by admin. on Jul 8, 2007 15:35:29 GMT 2
"jup" zei Prue, en ze knikte. "Ik heb geen idee hoelaat het begon. 8 uur, volgens mij, maar dat weet ik niet zeker. En ik denk dat het beter bij de grote zaal kan. Dus, 8 uur bij de grote zaal?" Ze stond op en bekeek de kitten, waarna ze op hem afsprong en vastgreep. Ze zette hem op haar schouder en stak haar hand op. "Dan zie ik je vanavond wel"
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 8, 2007 15:38:06 GMT 2
"Jep, tot vanavond rond 8 uur" zei Dark. Hij stak ook even zijn hand op en keek toen naar de beukwilg. Waneer zou hij weer meer kleur krijgen? Toen stond hij op en raakte eventjes de bast aan. Wat zou hij kunnen gaan doen,tot het 8 uur was?
|
|