|
Post by admin. on Jul 8, 2007 13:34:06 GMT 2
Een diepe zucht klonk vanuit de schaduw, die de beukwilg over het grasveld verspreidde. Tegen de stam van deze boom zat Prue, met een rol perkament in haar handen. Ze bestudeerde zijn takken, die langzaam en krakend bewogen. Ze sloegen geen acht op het feit dat er een persoon tegen zijn stam zat; verschillende takken hadden zich al om haar armen gewikkeld, maar Prue negeerde het.
Zachtjes neuride ze, bijna op het ritme van de wind die door de bladeren ging. Een glimlach sierde haar gezicht, terwijl ze verschillende dingen op haar blaadje krabbelde.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 8, 2007 13:37:30 GMT 2
Langzaam slenterde Dark richting de beukwilg. Hij stond stil toen hij er iemand tegenaan zag zitten. Hoe kon ze die takken negeren die om haar armen heen gewikkeld waren. Enkele secondes bleef hij nog staan en liep toen naar Prue toe. De takken konden hem niks doen, hij was hier zo vaak geweest. "Hoi" zei hij ten slotte. Toen hij bij haar was gekomen. Nog steeds verbaast over de takken die om haar armen zaten. "Heb je daar geen last van?" vroeg hij toen.
|
|
|
Post by admin. on Jul 8, 2007 13:42:30 GMT 2
"Hoi" zei prue, toen ze opkeek van haar blaadje. "Last van wat- oh die takken. Niet echt, ze doen niks anders als dit". Ze glimlachte en stond op, waarbij de takken zich losmaakten van haar armen en ergens anders heen kronkelden. Ze rolde het stuk perkament op en stopte dit in haar tas. "Huiswerk" verklaarde ze.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 8, 2007 13:48:12 GMT 2
Dark knikte eventjes "Meestal hebben ze iemand al vermoord die er tegenaan zit" zei hij verbaast. Maar schudde dan zijn hoofd, de beukwilg liet weinig mensen toe. Mischien dat ze hem eerst een aai had gegeven en dat hij daarom niks anders deed dan takken om haar armen wikkelen. "Huiswerk? Waarom maak je huiswerk als bijna iedereen straks naar het gala is"
|
|
|
Post by admin. on Jul 8, 2007 13:51:33 GMT 2
"Ik kom hier wel vaker, en heb eigenlijk nog nooit last van de beukwilg gehad" zei ze, en ze haalde haar schouders op. "Ik kan daar moeilijk alleen binnenkomen, dat ziet er ook zo wanhopig uit. Nee, ik ga denk ik niet. En anders ligt mijn huiswerk daar ook maar weg te rotten". Ze glimlachtte en deed haar tas dicht, waarna ze hem over haar schouder hing.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 8, 2007 13:59:21 GMT 2
"Dat komt heus niet wanhopig over hoor, ik ga eigenlijk ook niet" zei hij toen. "Ik had eerst huiswerk van twee weken geleden om in te halen omdat ik afwezig was en daarom was ik nogal druk en kwam er dus een half uur geleden achter dat er een gala is" Hij keek even naar de beukwilg die zijn takken heen en weer liet zwiepen. Tot het een vogeltje doodsloeg. lekker vriendelijk dacht hij terwijl hij naar het vogeltje keek.
|
|
|
Post by admin. on Jul 8, 2007 14:03:14 GMT 2
Prue duwde een tak van haar schouder. "Wat moet ik er doen in mijn eentje, dan? Niet zoveel leuks aan, wel?" zei ze glimlachend. Ze keek even naar het katje dat aan kwam lopen, en pakte hem op. Haar grijze kitten, Hope, klom in haar nek en ging daar opgekrul liggen. Prue schudde haar hoofd en zuchtte. "En dat doet ze dus altijd"
{g2g}
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 8, 2007 14:09:56 GMT 2
Dark keek eventjes naar het katje "Ja, in je eentje is er inderdaad niet veel aan" gaf hij toe. De grijze kitten deed hem denken aan de kat van Tifa. "Wat is de naam van je kat?" vroeg hij toen nieuwsgierig.
( Kennen ze mekaar allang of XD Want ik snap het even niet )
|
|
|
Post by admin. on Jul 8, 2007 14:55:12 GMT 2
{Ze kennen elkaar wel, denk ik xD} "Hope" zei Prue, terwijl ze de kitten uit haar nek haalde en op haar schouder legde, met de boodschap dat ze níét in haar nek mocht gaan liggen. Ze ging zitten in een kleermakerszit en keek omhoog naar Dark. "Zullen wij anders gaan? Gewoon als vrienden, hoor." stelde ze voor.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 8, 2007 14:58:12 GMT 2
Even haalde Dark zijn schouders op "Als jij dat wilt vindt ik het goed" zei hij toen. "Mooie naam voor een grijze kitten trouwens" vervolgde hij. De beukwilg was weer kalm en negeerde dus de twee personen die er waren. Iemand anders, mischien een dier had hem gekalmeerd.
(Oke XD )
|
|