|
Post by Madjic on Jul 7, 2007 16:29:22 GMT 2
Saluka slofte over de zandpaden. "Stomme Loir, zij wel en ik niet. Hoe kan dat nou?" Mompelde ze boos tegen zichzelf. "Hoe moet ik zolaat nog iemand vinden?"
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 7, 2007 16:34:03 GMT 2
Hij strompelde in zijn gewone kleren over de zandpaden en deed zijn handen in zijn zak. Hij haatte het, hij had nog niemand en waar moest hij nog iemand vandaan halen. Hij had ruzie met Diana altijd, en toch vond hij ahar leuk. Maar hij zou haa rnooit meenemen. Nooit. Hij struikelde half over iemand die er ook zat en kwam er later achter dat het Saluka was. Geen zin om hyper te doen ging hij naast haar zitten. ''Jij ook nog niemand? Joing the club'' Zei hij somber, hij kende haar te goed dus hij wist alles eigenlijk als hij al gewoon naar haar keek.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 7, 2007 16:43:32 GMT 2
Saluka zuchtte en keek Nigel aan. "Ja... Jij ook nog niet?" Ze leek een beetje verbaast te zijn, ze had verwacht dat er geen jongen meer over was.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 7, 2007 16:46:36 GMT 2
Hij glimalchte nerveus ''Nee, nog niet'' Zei hij, zijn blik gleed verder over het pad. Misshcien konden hun wel samen gaan ofso.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 7, 2007 16:51:33 GMT 2
Als het kon verscheen er een lampje boven Salukas hoofd. "Heyh, zullen we anders samen gaan? Gewoon, als vrienden." Ze glimlachte breed.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 7, 2007 16:52:33 GMT 2
Hij keek met een grote grijns op. ''Lijkt me geweldig'' Zei hij met een glimlach terwijl er pretlichtjes in zijn ogen verschenen.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 7, 2007 16:56:29 GMT 2
Saluka grijnste. "Deal dan!" Riep ze opgetogen. "Ik was al bang dat ik straks alleen moest... en was er bijna zeker van dat iedereen al iemand had. Zelfs Roc en Loir hebben al iemand!"
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 7, 2007 16:58:52 GMT 2
HIj glimalchte naar haar, werd het gale toch nog leuk. ''Ja, ik ook, maarja nu ga ik tenminste met iemand en hoe fik niet alleen. Niet dat je erg bent hoor om mee te gaan'' Plaagde hij haar terwijl hij haar een por gaf. ''Die ken ik niet hoor'' Zei hij met een glimlach.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 7, 2007 17:04:10 GMT 2
Saluka lachte. "Ow, mooi zo. Anders dan had je zand gehapt!" Ze pakte wat zand en liet het uit haar hand gleiden. Ze had ineens zin in het gala. En ze had gelijk gehad! Ze kreeg nog een date, met als ze tegen Carmen gezegt had.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 7, 2007 19:10:45 GMT 2
''Liever niet'' Zei hij grinnikend terwijl hij naar de sterren keek en weer vanalles begon te bedenken en te dromen. ''Trouwens, je koopt toch wel een mooie jurk, anders mag jíj zandhappen'' Zei hij grinnikend en keek haar met engel oogjes aan.
|
|