|
Post by Madjic on Jul 7, 2007 20:30:26 GMT 2
Saluka grinnikte. "Geen zorgen, je zal niet voor gek staan. Sterker nog, je zult je ogen niet geloven." Ze keek Nigel met pretoogjes aan. "Welke kleur?"
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 7, 2007 23:37:06 GMT 2
Hij glimlachte. ''Die geloof ik toch nooit, dus als ik je zie, sta ik versteld hoor' Zei hij en keek haar plagend aan. ''Waar jij je het beste in voelt'' Zei hij nu wel serieus. Waar zij zich inderdaad prettig in voelt.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 8, 2007 0:48:11 GMT 2
Saluka dacht even na. "Groen... Donker groen." Mompelde ze. Ze had een tijdje terug al een prachige jurk gezien en ze hoopte dat deze er nog was. "Zo donker dat het alleen in bepaald licht groen is." Ze glimlachte naar Nigel.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 8, 2007 12:42:57 GMT 2
Hij knikte instemmend. ''Leuk, en dan moeten wij dus een galagewaad dragen'' Hij wou die gedachte niet in zijn hoofd voorbij laten gaan. Een Galagewaad Hij meost glimalchen bij die gedachte. ''Lijkt me inderdaad mooi, ik dacht dat je een andere kleur zou kiezen'' Zei hij terwijl hij zijn hand in het zand duwde.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 9, 2007 11:40:39 GMT 2
Saluka hield haar hoofd schuin. "Ow? Welke kleur dan?" Ze had niet echt een lievelings kleur. Als ze iets moois zag dan nam ze het gewoon.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 9, 2007 11:42:12 GMT 2
Hij hield zijn schouders op. ''Ik weet niet, goud of zilver leek me wel mooi bij jou staan'' Zei hij terwijl hij weer dromerig naar voren keek. Goud of zilver zou haa rinderdaad goed staan.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 9, 2007 11:45:51 GMT 2
Saluka halde haar schouders op. "Ik hou wel van die dure kleuren, maar niet zo voor een gala. Dat is dan weer te. En niet bepaalt ellegant." Ze knipoogte naar Nigel.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 9, 2007 11:53:35 GMT 2
''Het was een voorstel'' Zei hij met een glimalch terwijl hij naar de hemel keek en weer begon te dromen. ''Bij jou zou wit ook mooi staan, of rood'' Zei hij terwijl hij haar weer aankeek. ''Blijf maar bij groen'' Zei hij daarna toch maar met een glimlach.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 9, 2007 13:03:16 GMT 2
Saluka grinnikte. "Je ziet het dan wel. Het is echt een hele mooie jurk. En waarin kan ik jou verwachten? Of heb je nog niets?"
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 9, 2007 13:25:41 GMT 2
Hij gliamclhte opnieuw naar haar. ''Gewoon, een stik met een leuke galagewaad'' Zei hijt erwijl hij weer naar voren keek. ''Wel iets wat erbij past hoor'' Zei hij daarna zachter teerwijl hij weer naar de hemel keek.
|
|