|
Post by Madjic on Jul 11, 2007 0:10:26 GMT 2
Melia keek Hunter verbaast aan. Ze raakte met haar vinger haar lippen even aan en baalde toen haar hand tot een vuist, terwijl ze glimlachte. Ze keek ook naar de sterren. "Ik ken niet echt veel sterrenbeelden. Alleen de grote en de kleine beer. En de melkweg ken ik natuurlijk..." Ze zocht even. "Daar issie!" Ze wees naar de wat lichtere streek in de hemel.
|
|
|
Post by ruka on Jul 11, 2007 0:13:27 GMT 2
'Ik ken de melkweg niet, hoe ziet die eruit?' vroeg Hunter geïnteresseerd.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 11, 2007 0:19:16 GMT 2
"Dat is die lichtere baan die er dwars overheen loopt, zie je." Melia wees ernaar. "Het heeft niet zoveel zin, ze ziet niet echt waar ik naar was." Mompelde ze. "Nou ja, het is die baan dus."
|
|
|
Post by ruka on Jul 11, 2007 0:21:26 GMT 2
'Oke, ik snap het' zei Hunter met een lachje. 'Wil je weer dansen?' vroeg hij toen, hij voelde zich nog niet helemaal goed, maar anders vond hij het niet leuk voor Melia.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 11, 2007 0:24:05 GMT 2
Melia keek Hunter aan en haalde haar schouders op. "1. Als jij je beter voelt. En 2. Het hoeft niet perse." Ze glimlachte. "Ik zit hier prima hoor. Dus jij mag het zeggen, wat jij wilt."
|
|
|
Post by ruka on Jul 11, 2007 23:24:14 GMT 2
'Mij maakt het ook geen zier uit, als jij hier goed zit dan blijven we gewoon hier' zei hij met een lachje. 'En ag ik lig wel goed' hij knipoogde naar Melia.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 11, 2007 23:28:54 GMT 2
Melia glimlachte. "Het is nog vroeg genoeg." Ze keek weer naar de sterren. Zo ver weg en toch zo goed te zien... net zoals Hunter op sommige momenten. Ze zuchtte.
|
|
|
Post by ruka on Jul 12, 2007 15:57:52 GMT 2
(eejs hij is niet ver weg:P anders was hij een stipje:P) 'O, okee, dan blijven we nog even hier' Hunter sloot zijn ogen hij vond het goed zo.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 12, 2007 20:04:36 GMT 2
(Je weet wat ik bedoel! ) Melia knikte. "Goed." Ze was even stil, maar bedacht toen dat ze toch iets van een gesprek moest voeren. "Is Bou niet naar het gala?" Vroeg ze toen maar.
|
|
|
Post by ruka on Jul 16, 2007 15:46:00 GMT 2
'Ik weet het eigenlijk niet. Hij zei van wel, maar hij wist niet wat hij aan moest trekken, hij had geen nette pakken' zei Hunter en hij dacht na.
|
|