|
Post by Madjic on Jul 10, 2007 23:28:18 GMT 2
Melia trok Hunter mee naar buiten, toen ze daar eenmaal waren hield ze op met trekken en ging gewoon naast hem lopen. "Misschien, als jij je beter voelt." Had Melia gezegt toen Hunter iets had gezegt. Nu liep ze rustig, ze vergat eigenlijk Hunters hand los tew laten.
|
|
|
Post by ruka on Jul 10, 2007 23:30:50 GMT 2
Hunter ging op de grond zitten, hij wist dat dit pak hem niet goed zou doen, zo'n drie delig pak, of hoe je het ook mocht noemen. 'misschien' zei hij en keek Melia aan. 'Het spijt me echt'
|
|
|
Post by Madjic on Jul 10, 2007 23:33:04 GMT 2
Melia glimlachte vaag en ging naast hem zitten. "Het geeft echt niets. Desnoods sleur ik je voor de vakantie nog een keer mee naar het verboden bos en dan mag je me de tijd terug betalen." Zei ze plagent. "Nee, ik heb echt liever dat jij niet ziek bent. Ik had toch gezegt, als je het niet meer leuk vond ofzo, dan konden we zo gaan."
|
|
|
Post by ruka on Jul 10, 2007 23:38:18 GMT 2
'Ja, maar jij houd van dansen enzo, en dan vind ik het stom dat ik nu zo doe' Hij zuchtte. Hij vond het gewoon niet leuk.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 10, 2007 23:40:09 GMT 2
Melia grinnikte. "Als je nog een keer zoiets zegt dan..." Ze dacht even na. "Dan doe ik je iets." Ze moest lachen omdat ze niets kon bedenken. "Het geeft niets, echt niet! En ik ga het niet nog een keer zeggen."
|
|
|
Post by ruka on Jul 10, 2007 23:44:57 GMT 2
'Nou vertel, wat doe je dan?' vroeg hij met een lach, en hij keek even naar de lucht, naar de mooie sterrenhemel.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 10, 2007 23:47:23 GMT 2
Melia sloot haar ogen en dacht na. "Dan... Tover ik je pak roze!" Lachte ze en opende haar ogen weer. "Nou dreigent genoeg?"
|
|
|
Post by ruka on Jul 10, 2007 23:56:30 GMT 2
'Niet echt' zei Hunter lachend. 'Ik draag zelf ook wellis roze' Hij keek haar aan. 'Nog een andere optie?' vroeg hij en hij ging op zijn rug liggen.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 11, 2007 0:02:30 GMT 2
Melia grinnikte en ging schuin zitten zodat ze Hunter gewoon aan kon kijken. "Ja, maar ik weet niet of je dat erg vind." Ze knipoogte en keek naar een stelletje dat voorbij liep. Ze leken Hunter en Melia niet eens te zien.
|
|
|
Post by ruka on Jul 11, 2007 0:05:59 GMT 2
'Dan weet je het nu, ik vind het helemaal niet erg hoor' Hij keek naar haar en gaf haar een kus op haar mond en ging weer gewoon liggen. 'Kijk de kleine beer' zei hij en wees op een aantal sterren.
|
|