|
Post by birgit on May 30, 2007 19:21:00 GMT 2
Tess kwam samen met Joyce bij de zandpaden... Hier had Tess met Jake en Shane afgesproken. En Joyce moest ook mee.
Tess paktte Joyce aan de hand mee. Hier is het, Hier hadden Jake en ik afgesproken. Tess had met Jake afgesproken dat hun samen Shane en Joyce gingen koppelen.
|
|
|
Post by nilou on Jun 5, 2007 15:51:27 GMT 2
Shane kwam aanwandelen.Hij kende Tess,Jake en Joyce amper....wat zouden ze dan vanplan zijn? Shane was er niet helemaal gerust in maar ging toch.Hij zag daar Jake staan.en Tess.....EN Joyce..... Hij ging naar ze toe en vroeg toen : " bind er verder geen doekjes meer om waarom ben ik hier?" Jake grinikte en zei toen:" we wilde je alleeen wat beter leren kennen!tog Tess?" Hij knipoogde naar Tess.
|
|
|
Post by birgit on Jun 5, 2007 15:59:34 GMT 2
Ja, haha. Ik zal jullie even voorstellen. Joyce, Shane... Shane , Joyce... Tess knipoogte naar Jake. Hopelijk lukte het om Joyce en Shane te koppelen!
Hoi, SHane? Ik ben Joyce. Hoe gaat het nu met je? Joyce bloosde. Ze vond Shane wel leuk... Hopelijk vond hij Joyce ook leuk...
Tess ging zitten en zei dat Jake naast haar moest gaan zitten.
En, SHane... Ik moet ff zeggen dat Joyce mijn zus is. En Jake en ik hebben verkering. Als het goed was was het weer aan tussen Tess en Jake. Hopelijk vond hij het niet erg dat Tess dat zei...
|
|
|
Post by nilou on Jun 5, 2007 16:03:53 GMT 2
Shane keek verbaasd op en mompelde toen : " yeah right...." Jake keek even verbaasd naat Tess maar zei toen : " eh jah klopt ik en Tess hebben verkering.weetjewat?ik zag daar net iets eh...interesant komop Tess laten we gaan kijken!!!" Jake trok Tess mee naar ergens anders zodat Shane en Joyce samen alleen waren... [jake uit topic.tess ook?] Shane keek Jake verbaasd achterna.
|
|
|
Post by birgit on Jun 5, 2007 16:12:48 GMT 2
[Ja, Tess is met Jake mee...]
Joyce keek Shane aan. Hoi, ZUllen we gaan zitten? Joyce ging op een bankje zitten.
|
|
|
Post by nilou on Jun 6, 2007 17:55:14 GMT 2
Shane ging onzeker en kwaad en koppig op het bankje zitten en keek koppig de andere richting uit." ik weet gewoon dat ze iets vanplan zijn dat weet ik gewoon!!"
|
|
|
Post by birgit on Jun 6, 2007 18:03:13 GMT 2
Als er iets is, wat Tess owu doen. Zou ze het wel tegen me vertellen... Joyce ging blozend zitten. Waarom was Shane zo boos? Wat hadden ze verkeerd gedaan?
Heb je nog wat te vertellen??? vroeg Joyce...
|
|
|
Post by nilou on Jun 7, 2007 19:26:40 GMT 2
Shane zei koppig :" nee!en jij waarscheinlijk ook niet en als je het niet erg vind ik ga iets drinken in de zweinskop kom mee als je wilt of blijf zitten als je een seut bent!" opeens moest Shane even lachen en zei toen : " komop ik heb dorst!" [ik maak topic bij zweinskop shane is uit topic]
|
|