|
Post by melien on Jun 25, 2007 10:13:39 GMT 2
Vanessa liep over het terrein van zweinstein. Ze wilde even wandelen op één van de zandpaden. Het was heerlijk weer. De zon scheen op haar bruine, golvende haar en haar jurkje zweefde om haar heen. Ze genoot van het weer. Ze had een zandpad gekozen waar redelijk veel bomen stonden zodat ze een beetje in de schaduw liep. Ze liep één van haar liedjes te neurieen (I wish I was a punkrocker with flowers in my hair).
|
|
|
Post by Merel on Jun 25, 2007 11:35:00 GMT 2
Rachanna was een stukje gaan lopen, tot ze na een tijdje geneurie hoorde. Ze keek eerst wie het was, en toen ze Merkte dat het Vanessa was liep ze na haar toe. "Hey Vannes!" Zei ze vrolijk en ging naast haar lopen. "Heerlijk he.. Zo met dit weer een wandeling maken?"
|
|
|
Post by melien on Jun 25, 2007 13:56:21 GMT 2
Vanessa schrok op uit haar gedachten. Toen ze zag dat het Rachanna was glimlachte ze. "Zeker. Daarom ben ik hier ook." zei ze grijnzend.
|
|
|
Post by Merel on Jun 25, 2007 14:46:09 GMT 2
"Je vind het vast niet erg als ik even meeloop.. Of wel?"Zei ze en liep verder. Ze keek Vanessa glimlachend aan. Ze vond het wel gezellig om even een praatje te maken. Het was al even geleden dat ze Vanessa echt had gesproken.
|
|
|
Post by melien on Jun 25, 2007 15:16:59 GMT 2
"Waarom zou ik dat erg moeten vinden? Tenzij je ineens een grifjes vriend ben geworden dan kun je beter wegwezen." zei ze grijnzend. Ze probeerde te bedenken wanneer ze Rachanna voor het laatst had gesproken. Ze wist het alleen niet.
|
|
|
Post by Merel on Jun 25, 2007 17:29:11 GMT 2
Rachanna deed net alsof ze heel diep dacht.. "Nouja, Je weet maar nooit. Als je -ze begon op haar vingers te tellen- Mara, Robert, Thomas, Meera, Chloë, Jouzelf en natuurlijk Draconic griffjes vind.. Dan ga ik er heeeel veel mee om, en kan ik niet zonder.. Maar anders." Zei ze en grijnsde flauw en gaf Vanessa een knipoog.
|
|
|
Post by melien on Jun 25, 2007 20:17:11 GMT 2
"Je noemt mij een grifje??" zei ze met verbaasde blik in haar ogen. Ze wilde eigenlijk boos spelen maar dat lukte niet. "Kijk, als je nou die andere grifjes noemt kan het me niet schelen.. maar mij grifje noemen.. dat is... is..." ze schoot in de lach. Wat was dat eigenlijk? Te grappig voor woorden schoot door haar heen.
|
|
|
Post by Merel on Jun 25, 2007 21:08:09 GMT 2
"nee! Gek ik zei; Tenzij je , dan al die namen, griffjes vind!" Zei Rachanna grijnzend. "Tuurlijk vergelijk ik jou niet met zo'n grifje! Komopzeg!" Zei ze grijnzend en keek naar haar. Wat dacht ze soms wel niet! Dacht ze grinnikend.
|
|
|
Post by melien on Jun 26, 2007 14:41:26 GMT 2
"Dat weet ik ook wel hoor." zei ze grijnzend tegen Rachanna. Ze had gewoon even zin gehad om er vaag op in te gaan. Wie wilde nou in hemels naam een grifje zijn??
|
|