|
Post by melien on Jun 7, 2007 17:28:01 GMT 2
Elvira glimlachte. "Dat zal wel ja. Ze is altijd overal en nergens, en je ziet haar alleen als je met haar hebt afgesproken of als je haa rniet zoekt.". Ze dacht na of zij nog leuke jongens had gezien maar ze kon zich niet echt aan leuke jongens herinneren.
(sorry... got 2 go... moet me zusje ophale van de creche)
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 7, 2007 18:07:46 GMT 2
"Wel, dat is niet zo handig, dat ze er is als je haar niet zoekt" zei ze lachend. Shinami keek eventjes om zich heen. Aan haar voetstappen herkende ze dat ze hier vaker was geweest.
|
|
|
Post by melien on Jun 8, 2007 17:53:56 GMT 2
"Nee inderdaad. Dat is niet zo handig nee." zei Elvira. Er speelde voor de zoveelste keer weer een glimlach om haar lippen. Haar haar was geel van de vrolijkheid., Ze had de kleurenspreuk van Mariel nog steeds niet ongedaan gemaakt. Ze liep een tijdje zwijgend voort naast Shinami.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 9, 2007 14:05:51 GMT 2
"Wie heeft trouwens die spreuk op je haar gedaan? ik vindt het wel cool" zei ze lachend bij het zien van de gele kleur. Shinami liep vrolijk verder, Hoe zou het gaan met de rest van haar vrienden?
|
|
|
Post by melien on Jun 10, 2007 12:43:54 GMT 2
"Ow.. tja.. wie denk je?" Elvira trok een serieus gezicht. "Mariel natuurlijk. Maar meer uit wraak. Aangezien ik het als eerst bij haar deed." voegde ze er met een grijns aan toe.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 29, 2007 17:33:52 GMT 2
"Dus zij loopt ook rond met zo'n kapsel? of stopt het na een tijdje?" vroeg Shinami. Ze schopte een steentje weg en keek naar de lucht. Vogeltjes vlogen naar hun nesten, ookal was het best koud weer.
|
|
|
Post by melien on Jun 29, 2007 17:57:19 GMT 2
"Zij loopt ook rond met zo'n kapsel. Het blijft gewoon totdat je het weer wegtoverd. Wil jij ook?" vroeg ze lachend terwijl ze al naar haar toverstok greep. De frisse bries die was opgestoken negeerde ze gewoon.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 29, 2007 19:03:50 GMT 2
"Lijkt me cool! Krijg ik dan zwart haar als ik kwaad ben ofzo?" vroeg ze nieuwsgierig. Ze wou dolgraag een nieuwe spreuk leren want dat deed ze haast niet meer.
|
|
|
Post by melien on Jun 29, 2007 19:09:15 GMT 2
"Volgens mij wel." zei ze grijnzend. Elvira wees met haar toverstok op Shinamis's haar en mompelde "moodhair".
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 29, 2007 19:14:45 GMT 2
Shinami glimlachtte eventjes "Dus roze is verliefdheid en rood kan verlegen zijn of wat? Ach, dat ontdek ik zelf wel" haar bruine haarkleur veranderen in enkele tellen in paars. Wat voor haar vrolijk en nieuwsgierig was. "Die spreuk moet ik onthouden en als je het ongedaan wilt maken?"
|
|