|
Post by melien on Jun 5, 2007 11:56:25 GMT 2
Elvira liep de grote deuren van het schoolgebouw uit. Haar tas had ze neit mee. Het was heerlijk weer voor een wandeling. Ze liep richting de zandpaden. Daar had ze tenslotte afgesproken met Shinami. Die wilde haar iets vertellen of laten zien. Vie uilenpost hadden ze contact gehad. Ze keek om zich heen of ze Shinami al zag, maar dat was niet zo. Ze was echter ook nog niet bij de zandweg aangekomen. Zo liep ze een tijdje in gedachten verzonken verder. Na een tijdje stak een lichte zomersbries op. Haar krullende haar waaide in haar gezicht. Uiteindelijk was ze bij de zandpaden. Ook daar zag ze nog geen Shinami. Ze keek even goed om zich heen, maar blijkbaar was Shinami er nog niet. Ze besloot om een rustig plekje langs de zandpaden te vinden waar ze op Shinami ging wachten. Het duurde niet lang of ze had een plekje gevonden waar mos groeide en waar ze tegen een boom kon aanleunen. Ze ging zitten en sloot haar ogen. Zo genoot ze van het heerlijke weer.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 5, 2007 15:44:22 GMT 2
Haastig rende Shinami de horde af, normaal liep ze om niet verdwaald te raken, maar dit was anders. Bij de zandpaden had ze afgesproken met Elvira, hopelijk was ze nog niet te laat. Wacht eens, ze kon niet te laat zijn want ze hadden niet echt een bepaalde tijd afgesproken, behalve na de lessen. Snel veegde ze een pluk weg die voor haar ogen hing en stond toen stil aan het begin van het zandpad. "Elvira?!" riep ze toen, ze wist dat Elvira altijd op tijd was, zelfs sneller dan haar. Nu wachten op antwoord.
|
|
|
Post by melien on Jun 5, 2007 16:56:15 GMT 2
Elvira hoorde voetstappen en hoorde toen iemand haar naam roepen. Ze opende haar ogen en keek om zich heen. Ze zag Shinami staan en glimlachte. "Heej Shinami!" riep ze terug. Elvira stond op en liep naar Shinami toe. "Wat wilde je nou vertellen? Ik barst bijna van nieuwsgierigheid!" zei ze toen ze bij Shinami stond.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 5, 2007 17:23:59 GMT 2
Shinami was even buiten adem maar snel werdt haar ademhaling weer regelmatig. "Ik..kan je ..zien" zei ze toen. Ze glimlachtte eventjes want ze wist dat degene die ze voor zich had echt Elvira was. "Tot een dag geleden was ik nog blind! ik kan je gewoon zien!!" Hoe zou Elvira reageren ging er toen door haar gedachten.
|
|
|
Post by melien on Jun 5, 2007 17:44:02 GMT 2
Elvira's mond klapte open van verbazing. Ze deed hem echter snel weer dicht. "Wat gaaf! Hoe komt dat ineens zo?". Ze was echt superblij voor Shinami. Ze wist niet eens dat dat kon. Langzaam veranderde haar gezichtsuitdruk van verbaasd naar blij. Er verscheen een grijns op haar gezicht.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 5, 2007 18:13:30 GMT 2
Shinami haalde haar schouders op "Ik zat in de uilenvleugel en voelde me eventjes niet goed, dus ik sloot mijn ogen en zakte zeg maar naar de grond. Toen ik mijn ogen weer opende zag ik dus een muur voor me, echt raar...maar goed, dat was het goede nieuws"
|
|
|
Post by melien on Jun 5, 2007 21:05:17 GMT 2
Elvira straalde letterlijk. "Wat gaaf! Maar als je zegt.. dat was het goede nieuws.. betekend dat dat er ook slecht nieuws is?". Elvira keek vragend naar Shinami. Ze vond het echt geweldig. Vooral voor Shinami zelf. Nu kon ze alles gewoon zien. Ze vond het echt geweldig. "Laten we wandelen of ergens gaan zitten. Het is lekker weer." voegde ze aan haar vraag toe.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 6, 2007 17:17:40 GMT 2
"Er is geen slecht nieuws behalve dat ik niet precies weet wie mijn echte vrienden zijn en wie niet, omdat ik ze nog moet herkennen aan hun stem" Toen knikte ze, als goedkeuring op een kleine wandeling. "Wandelen is prima hoor" ze grijnsde eventjes.
|
|
|
Post by melien on Jun 7, 2007 17:17:44 GMT 2
"Oh, Mariel zul je zo herkennen. Die is het drukste van allemaal." zei Elvira en grijnsde bij de gedachte aan Mariel. Ze begon langzaam te lopen. "Nog leuke jongens gezien?" vroeg ze aan Shinami.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 7, 2007 17:25:15 GMT 2
Shinami schudde haar hoofd "Eerlijk gezegt niet echt" gaf ze toe. Ze begon nu ook te lopen langzaam naast Elvira. "Nou, dan heb ik haar volgens mij al 1 keer gezien" zei ze lachend.
|
|