|
Post by Lisa .. on Dec 16, 2007 20:25:20 GMT 2
Bij de aanraking van zijn lippen was ze totaal vergeten dat ze in een gure kas waren. Ze voelde zich warmer worden en bleef met een hand zijn hand vasthouden terwijl ze haar andere hand in zijn nek legde. Zachtjes stopte ze de kus en opende haar ogen, keek hem aan. 'Nu weet ik zeker dat jij die leegte opvult.' fluisterde ze zachtjes in zijn oor. Ze rilde een beetje, maar merkte daar totaal niks van. Zachtjes legde ze haar hoofd tegen zijn borst aan en kneep in zijn hand.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 21, 2007 10:42:23 GMT 2
Hijr ilde van top tot teen. kon dit warme gevoel altijd blijven. Kon hij maar altijd bij haar zijn. ze was echt geweldig. Hij kneep zachtjes in haar hand en keek haar aan toen ze haar lippen weghaalde. "All I want for Christmas, is you" Hij beet zachtjes op zijn lip terwijl zin hand door haar mooi haar ging. Hij sloeg zacht zijn armen om haar heen en streek over haar rug.
|
|
|
Post by Lisa .. on Dec 21, 2007 15:03:44 GMT 2
Ze voelde zichzelf nu rillen, maar het kon der allemaal vrij weinig schelen. Ze kietelde hem heel even in zijn nek en glimlachde. 'Je haalt me de woorden uit me mond.' Kon Kerstmis nou nog beter worden? Haar voeten verschoven iets en haar hand die in zijn nek lag wreef zachtjes over zijn rug. Ze bleef hem aankeken en voelde zich helemaal opwarmen.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 21, 2007 15:13:40 GMT 2
Hij grijnsde alleen maar. Het kon hem nu niks meer schelen, als zij maar niet van hem af werd gepakt. Hij rilde weer toen ze zijn nek kietelde. "Liever niet, straks ben je woordloos" Hij grinnikte zacht. Hij speelde met haar haar, en keke even naar buiten. Het begon te nseeuwen. kon het nog perfecter. Hij zuchtte. "Kijk" Ze keke haar aan, en liet zijn blik toen weer naar buiten gaan.
|
|
|
Post by Lisa .. on Dec 22, 2007 21:11:43 GMT 2
'Nou.' Grijnzend stak ze haar tong even uit en keek hem weer aan. Bij zijn woorden draaide ze zich om en keek naar buiten. Langzaam dwarrelde kleine witte sneeuwvlokjes naar beneden. En dan had ze net gedacht dat alles niet beter kon. Ethan, sneeuw, Kerst. Met haar rug naar hem toe leunde ze iets tegen hem aan en haar blik bleef bij de witte dingen hangen. 'Het is perfect.'
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 22, 2007 21:18:26 GMT 2
Hij grinnikte terwijl hij haar handen streelden. Toen ze zich omdraaide, legde hij zacht zijn handen op haar buik. "Maar jij bent perfecter" Meende hij. Hij drukte een kus op haar hoofd. "Dit had ik nooit gedacht eigenlijk" Meende hij, doelend op alles. Hij keek rustig naar de sneeuwvlokjes. Elk sneeuwvlokje volgde hij naar beneden. Maar al snel keek hij weer naar Macy.
|
|
|
Post by Lisa .. on Dec 22, 2007 21:27:11 GMT 2
Macy glimlachde. Zijn aanrakingen maakte haar warm. 'Gelukkig maar. Als je al weet wat er komt, dan is er niks meer aan.' Ze draaide zich om met een stralende glimlach. 'Zullen we naar buiten gaan?' Stelde ze voor. Ze wilde ook wel binnen blijven, maar nu eignelijk samen met Ethan genieten van de sneeuw. Langzaam trok Macy hem mee aan zijn hand en keek hem ondertussen ietswat smekend aan.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 22, 2007 21:30:34 GMT 2
Hij luisterde maar half eigenlijk. "Ja, ja" Zei hij afwezig. Hij was aan het geneiten leek wel. "Naar buiten, prima" Zei hij met een glimlach. Hij liep rustig achter haar aan. "Gezellig" Hij keek naar Macy. "Maar als je het koud krijgt, maak ik je wel weer warm hoor" Vertelde hij haar. Want ze mocht niet koud zijn, ze moest warm zijn.
|
|
|
Post by Lisa .. on Dec 22, 2007 21:40:20 GMT 2
Ze stak even haar tong uit, als plagende reactie op zijn halve luisteren. 'Met jou in de buurt zal ik het niet snel koude krijgen.' knipoogde Macy. Daarna duwde ze een van de deuren van de Kas open en al snel dwarrelde enkele vlokjes op haar zwarte haren. Ze kon haar geluk niet op, haar geweldige humeur zou niet verpest worden. Haar handen raapte wat sneeuw bijeen en probeerde er een bal van te maken.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 22, 2007 21:45:31 GMT 2
Hij knikte. "Je mag me jas wel lenen" Knikte hij. Hij verstrengelde zijn vingers met de hare. Hij hield de deur ook open zodat zij geen moeite hoefde te doen. De kou ging hem snel te gemoet, maar koud kreeg hij het zelf niet. Hij bleef rustig staan en keek om zich heen. Hij haalde diep adem. "Woot!" Zei hij grijnzend.
|
|