|
Post by CherryOnTop on Nov 18, 2007 18:07:12 GMT 2
Daar zat hij,verborgen tussen een aantal hoge kruidentakken, net tussen een stukje doodlopend pad in. Hij zuchtte eventjes en staarde naar de feloranje bloem in zijn hand. Dark schudde zijn hoofd,nee..hij had geen brief meer terug gehad na de laatste aan Prue. Hij moest iets verzinnen om toch met haar te kunnen spreken,maar hoe?
Hij wist van zichzelf dat hij nooit veel had gepraat tegen een meisje en zeker tegen geen een waar hij gevoelens voor had. Van een vriendschap tussen hem was het tot een liefde gebloeit,een geheime liefde. Ze wist er nog niks van. Nu stond Dark op,legde de feloranje bloem neer bij de paarse kruiden en zocht zijn weg terug naar de uitgang,maar hij zat helemaal achter in de kas.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 26, 2007 15:41:18 GMT 2
'Roodwortel, Liefdesbloesem... leuke namen, maar wat een smerig onkruid,'mopperde Terry. Ze plukte de plantjes vol afschuw en gruwelde bi de geur die de laatste plant afscheidde. Daisy huppelde opgewekt tussen de plantjes door en hielp Terry met het zoeken naar de kruiden uit haar boek. 'Dais, niet te ver.' Het jonge katje draide zin kopje richting Terry en mauwde bevestigend.
|
|
|
Post by Krista - on Nov 26, 2007 21:13:15 GMT 2
Eric wurmde zich tussen een groep leerlingen heen en stootte een plant om. Hier schonk hij geen aandacht aan. Het enige wat hij probeerde was bij Terry te komen en uiteindelijk lukte dat ook. "Heey" zei hij nonchalant alsof hij toevallig voorbij kwam lopen en hurkte even bij het katje en streek deze over diens hoofd.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 26, 2007 22:10:44 GMT 2
Terry keek op ens chrok zich een ongeluk. Ze sprong overeind en glimalchte toen verontschuldigend. 'Sorry! Je leit me schrikken. Ehm.. Eric toch?' Ze voelde haar ahrt tekeer gaan. Nee.. niet weer... Luke, denk aan Luke! 'Hoe gaat het?'vroeg ze haperend, terwijl ze toekeek hoe Daisy vrolijk spinnend rondjes om Erics benen liep.
|
|
|
Post by Krista - on Nov 26, 2007 22:13:02 GMT 2
"Ja Eric ja" zei hij behulpzaam en moest lachen om het poesje. "Ik weet wél hoe jij heet hoor, Terry" zei hij dan en keek haar plagend aan "Met mij gaat het goed. Heel goed zelfs. En met jou?"
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 26, 2007 22:15:41 GMT 2
Terry glimlachte zuur. 'Kon wel beter. heb je gezien wat voor dingen we meoten zoeken? Liefdes kruid, madelief water, het klinkt zo leuk maar damn wat is het smerig! Ik heb echt een hekel aan dit deel van het vak.' Ze ging even met een hand door haar haren en glimlachte lief naar hem. 'Ik kende jou naam ook, ik was gewoon bang dat ik het fout zou zeggen. Dat is zo genant...'
|
|
|
Post by Krista - on Nov 26, 2007 23:03:33 GMT 2
"Dat je Elrik zegt ofzo" zei Eric grinnikend en duwde met zijn voet een paar bladeren opzij van een grote plant om te zien of de desbetreffende plant daarachter groeide "Ik help wel anders. Hoor" zei hij dan behulpzaam en glimlachtte breed.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 27, 2007 0:04:14 GMT 2
Terry grinnikte. 'nee, eerder dat ik je thomas zou noemen. Je weet wel, je kent iemand die op een adner lijkt en dan verwissel je de namen... overkomt me te vaak.' Ze zweeg even. 'Ja, ik heb zo mijn niet heldere momenten.' Ze rekte zich uit en knikte dankbaar. 'Samen is eht altijd leuker dan alleen. Daarom heb ik Daisy ook meegenomen. Hou je van dieren?'
|
|
|
Post by Krista - on Nov 27, 2007 9:29:37 GMT 2
"Hmmm" begon Eric en grijnsde "Dieren die niet stinken en je niet omver duwen vind ik wel leuk. Zoals kleine katjes bijvoorbeeld. Waar ik niet tegen kan zijn grote honden"
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 27, 2007 14:22:23 GMT 2
Terry lachte. 'Ik hou daar ook niet van. Ik ben zoiezo een kattenmens. Die zijn lief en zacht en lekker eigenwijs. Het enige wat ze doen is voor je voeten lopen en op schoot springen als je iets belangrijks an het doen bent. Verder zijn ze leuk.' Ze voelde haar ahrt kloppen, maar wel rustiger dan daarnet. Niet dat de vlinders afnamen...
|
|