|
Post by Krista - on Dec 9, 2007 17:16:43 GMT 2
"Kom maar hier. Ik zal het leven verzachtten" zei Eric zacht en boog zijn hoofd naar het hare toe, klaar om haar te zoenen.
Thomas die Mara op kwam zoeken, en speciaal op haar rooster had lopen zoeken waar ze les had, stond verbijsterd stil. Hij werd langzaam bleek, maar ook langzaam erg boos. Wat was dit!?
|
|
|
Post by melien on Dec 9, 2007 17:18:38 GMT 2
Mara schrok van wat er gebeurde maar werd toen boos. Ze wendde haar hoofd af en zette een stap naar achter. Ze sloeg hem met de vlakke hand. "Ben je gek geworden?" vroeg ze kwaad. Ze had Thomas nog niet eens gezien.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 9, 2007 17:21:39 GMT 2
"Auw" zei Eric verontwaardigd en keek Mara aan, en wreef even met zijn hand over zijn wang "Waar was dát nou goed voor!" kaatste hij dan terug.
Thomas stormde naar beneden en duwde Eric daar weg van Mara en keek haar dan fronsend aan. Het gedeelte van de mep had hij gemist.
|
|
|
Post by melien on Dec 9, 2007 17:23:34 GMT 2
"Dat was goed voor het feit dat ik me niet zo maar laat zoenen. Al helemaal niet als ik een vriendje heb." zei Mara tegen Eric, nog steeds boos. Ze keek naar Thomas. "Wat?" vroeg ze toen ze zijn blik zag.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 9, 2007 17:50:48 GMT 2
Eric keek even op toen hij Thomas zag en besloot dat hij een paar stappen achteruit zou doen bij het zien van zijn blik. "Dat wist ík toch niet?" "niks" zei Thomas koeltjes en keek even naar Eric 'Ik vroeg me gewoon af, wat je aan het dóen was"
|
|
|
Post by melien on Dec 9, 2007 17:53:29 GMT 2
"Ik was gezellig aan het kletsen en van het weer aan het genieten en daarna moest ík even iemand slaan." zei ze rustig tegen Thomas. "Ernaar vragen verhelpt zoiets meestal." zei ze bot tegen Eric. Als Thomas niet tussen hen in had gestaan had ze inmiddels een vloek op hem afgestuurd.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 9, 2007 18:16:08 GMT 2
"Grapjas" zei Eric en versmalde zijn ogen "Jij was degene die inging op mijn geflirt, dan kan ik het niet helpen dat je dan opeens niet wilt zoenen". "Je deed wat?" zei Thomas ongelovig en staarde Mara aan. Hij geloofde het niet. hij wou het niet geloven. Maar hij deed het toch.
|
|
|
Post by melien on Dec 9, 2007 18:17:43 GMT 2
Mara keek Eric met verbaasde blik aan. Ze wist niet wat ze moest zeggen. Hoe kwam hij daar nou weer bij? "Wat deed ik? Ik was vrolijk, meer niet." zei ze toen ze haar stem weer had gevonden.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 9, 2007 18:24:40 GMT 2
"Hallo, als je geen zin had gehad was je zoiezo al weggelopen zodra ik was begonnen met tegen je te praten" ging Eric verder. Thomas keek verbijsterd naar Mara. Waar gíng dit in hemelsnaam over. Hij snapte het wel.
|
|
|
Post by melien on Dec 9, 2007 18:27:29 GMT 2
Om de een of andere reden had ze het gevoel alsof Thomas Eric begon te geloven. Ze wilde dat alleen niet waar hebben. "Als ik waar geen zin in zou hebben gehad? Kletsen?" vroeg ze verbijsterd aan Eric. Waar was die vent mee bezig?
|
|