|
Post by Krista - on Dec 9, 2007 18:36:23 GMT 2
"Flirten" zei Eric kortaf, keek veelbetekend naar Thomas en klopte deze dan op zijn schouder "Het spijt me voor je" "Blijf van me af" zei Thomas met opeengeklemde kaken en sloeg Erics hand weg.
|
|
|
Post by melien on Dec 9, 2007 18:38:20 GMT 2
Mara kreeg de neiging om Eric te vermoorden. Waar haalde hij dat allemaal vandaan? Ze ging er niet tegenin maar wendde zich tot Thomas. Het maakte haar niet uit wat Eric dacht, het ging haar om wat Thomas geloofde. "Thomas... Je geloofd hem toch niet?" vroeg ze zachtjes.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 9, 2007 18:54:49 GMT 2
Thomas keek Mara aan en fronsde zijn wenkbrauwen. "Nou" zei hij en twijfelde even "Toen ik daar boven stond zag het er nogal intiem uit hoor" zei hij dan uiteindelijk. Hij snapte het niet, hoe kon Mara zoiets doen? "Nou, ik ga maar weer weg" zei Eric tevreden en draaide zich om.
|
|
|
Post by melien on Dec 9, 2007 18:58:26 GMT 2
Ze keek Thomas ontzet aan. Ze kon haar oren niet geloven. Hoezo vertrouwde hij haar niet? Ze kreeg tranen in haar ogen. "Je zou moeten weten dat ik zoiets nooit zou doen." zei ze zachtjes. Hoe kon hij Eric eerder geloven dan haar?
|
|
|
Post by Krista - on Dec 9, 2007 19:04:12 GMT 2
"Mara" zei Thomas en zuchtte even, en keek gepijnigd naar de grond. Hij kon er niet tegen om te zien hoe Mara verdrietig was. Eric was inmiddels weg geslopen en leek erg tevreden met zichzelf.
|
|
|
Post by melien on Dec 9, 2007 19:07:34 GMT 2
"Er is niets gebeurd, en je zou moeten weten dat ik niet met hem zou flirten." zei ze zachtjes. Ze wilde niet dat Thomas haar niet geloofde. Die vent is er zooo geweest...
|
|
|
Post by Krista - on Dec 9, 2007 19:17:00 GMT 2
"Echt niet?" zei Thomas en keek Mara onzeker aan. "Want ik geloof je.. bijna"
|
|
|
Post by melien on Dec 9, 2007 19:20:06 GMT 2
Mara keek Thomas nog steeds aan. "Natuurlijk niet. Waarom zou ik zoiets in hemels naam doen?" antwoordde ze. Denk je nou echt dat ik voor zoiets onze relatie op het spel zou zetten?
|
|
|
Post by Krista - on Dec 9, 2007 19:23:52 GMT 2
"Sorry dat ik dat dacht. Maar het zag er gewoon..". Hij zweeg en keek Mara aan. "Sorry". Hij liep op haar af en sloeg zijn armen om haar heen, blij dat hij haar niet kwijt was.
|
|
|
Post by melien on Dec 9, 2007 19:26:23 GMT 2
Mara sloeg haar armen om hem heen. Ze sloot even haar ogen. Ze was blij dat hij haar toch geloofde. "Weet ik." fluisterde ze. Ze had geen flauw idee wat ze had gedaan als hij haar neit had geloofd. "Ik hou van je." zei ze er zachtjes achteraan.
|
|