|
Post by johanneke on Nov 17, 2007 20:39:31 GMT 2
Natasha en Karl liepen het bos in. Karl had aan Natasha gevraagd of hij haar even kon spreken en Natasha wist eigenlijk wel waar over het ging. De laatste tijd was de vonk tussen hen echt verdwenen en aangezien ze elkaar eigenlijk alleen maar zagen als vrienden, volgde waarschijnlijk dit gesprek. ''Natasha, je weet dat ik heel veel van je houd enzo, maar noujah, de laatste tijd...'' begon KArl. ''Laat het hele praatje maar Roetje. Ik weet wat je bedoeld en ik heb eht ook.'' onderbrak Natasha hem. ''Oh gelukkig...ik had niet echt bepaald uitgekeken naar dit gesprek namelijk.'' zei KArl opgelucht. Hij was blij dat Natasha en hij nog steeds op dezelfde lijn zaten. ''Vrienden dan?'' zei Natasha twijfelend en ze stak haar hand uit. Ze wist niet zeker of vrienden worden met je ex echt kon, maar voor Karl wilde ze het wel proberen. ''Vrienden'' zei Karl en hij negeerde de hand en gaf haar een big hug.''Ik wil je echt niet kwijt ofzo'' zei Karl en hij meende het. En toen hij dat zei besefte Natasha dat eht wel goed ging komen. (ik had geen zin meer dat mijn 2 characters met elkaar hadden dus voila, ze zijn weer vrijgezel!)
|
|
|
Post by » Aline. on Nov 17, 2007 21:28:20 GMT 2
Chloë slenterde door het bos. Ze kwam net bij de geheime boomhut vandaan, die zij en Mara een paar maanden geleden hadden gebouwd. Ze moest even glimlachen bij de gedachte. Mara had haar echt door de tijd na Ryanne heen geloodst. Plotseling besefte Chloë hoe dankbaar ze haar eigenlijk was.
Ze duwde een paar takken opzij en merkte dat het bos lichter werd. Dat betekende dat ze was aangekomen in het niet-verboden deel van het bos. Vlakbij hoorde ze stemmen. Ze vroeg zich af wie dat zouden zijn, en besloot een kijkje te nemen. Ze liep richting het gepraat en kwam twee leerlingen tegen. Ze trok even een wenkbrauw op toen ze hen elkaar zag omhelzen.
|
|
|
Post by johanneke on Nov 17, 2007 21:44:33 GMT 2
Natasha liep sloffend weg, ze voelde zich toch nog wel best vervelend. Ze vond het natuurlijk altijd vervelend als verkeringen uitgingen, maar ze had er wel vertrouwen in dat het goed ging komen. Ze begon wat sneller naar het kasteel te lopen.
Karl was achtergebleven. Hij moest even nadenken. Hij kon niet geloven dat dit echt gebeurd was. Hij had er niet echt spijt van, maar fijn voelde het nou ook weer niet. Hij was verbaasd geweest hoe gemakkelijk Natasha was geweest. Hij had nooit zo gemakkelijk gedaan waarschijnlijk. Hij ging even tegen een boomstam zitten en zuchte.
|
|
|
Post by » Aline. on Nov 17, 2007 21:50:10 GMT 2
Chloë kwam tussen de bomen vandaan en bleef een eindje voor Karl staan. Ze merkte dat hij nog niet doorhad dat ze had gehoord en gezien wat er zonet gebeurd was. Ze kuchte even, zodat hij zou merken dat er een persoon voor hem stond. 'Zo, dat was even sentimenteel zonet,' grijnsde ze, terwijl ze nog steeds neerkeek op Karl. Ze had geen idee wie hij was, ze had alleen zijn gezicht wel eens gezien.
|
|
|
Post by johanneke on Nov 17, 2007 22:06:18 GMT 2
''Zo kan je het noemen.'' antwoorde Karl. Hij had door dat hij niet echt duidelijk was en voegde:''We zijn net uit elkaar gegaan.'' eraan toen. ''Wat doe jij hier eigenlijk?'' vroeg Karl en keek haar een beetje vragend aan. Een beetje vreemd was het wel dat ze zomaar uit de bosjes was komen springen. Hij kende het meisje neit echt, maar wist wel dat ze in Zwadderich zat. Fijn, zo'n leuke Zwadderaar op zo'n moment, dacht Karl.
|
|
|
Post by » Aline. on Nov 18, 2007 16:24:00 GMT 2
Chloë besloot niet verder in te gaan op de gebeurtenis tussen hem en Natasha. Het liefdesleven van die Grifjes en Hufjes boeide haar toch niet bijster veel. 'Wat ik hier doe?' Ze grinnikte even en haalde haar schouders op. 'Gewoon, zomaar. Ik kom hier wel vaker.' Ze wist dat dit niet bepaald een antwoord op zijn vraag was, maar hij moest er maar genoegen mee nemen. Ze was niet van plan om de gemiddelde Griffoendor meteen te gaan vertellen wat ze zoal deed in het Verboden Bos wanneer diegene er naar vroeg.
|
|
|
Post by johanneke on Nov 18, 2007 18:16:50 GMT 2
''Oké.....?'' zei Karl een beetje twijfelachtig. Het was niet echt een goed antwoord op zijn vraag, maarjah meer kreeg hij waarschijnlijk niet uit het Zwadje. Karl had echt een hekel aan die arrogante Zwadjes. Dus vroeg hij:'' Waarom precies, vinden jullie je zo veel beter dan mensen van de andere afdelingen? Ik bedoel jullie hebben ook allemaal slechte eigenschappen en jullie poep stinkt ook dus.''
|
|
|
Post by » Aline. on Nov 18, 2007 18:24:58 GMT 2
Een kille grijns verscheen op Chloë's gezicht, en ze liep langzaam een eindje bij Karl vandaan. Ze draaide zich weer om en keek hem aan, haar mondhoeken nog steeds omgekruld in een grijns. 'Hoe kun je je nou niet beter voelen dan al die vieze modderbloedjes in Griffoendor en al die andere afdelingen? Zwadderaars komen tenminste altijd uit raszuivere families.' Ze wist dat mensen uit andere afdelingen dit meestal niet voldoende verklaring vonden, maar voor de meeste Zwadderaars was dit juist wel belangrijk.
|
|
|
Post by johanneke on Nov 18, 2007 18:29:04 GMT 2
''Denk je nou echt serieus dat alle Zwadderaars raszuiver zijn? Da's echt belachelijk. Heel veel zijn niet raszuiver. En wat maakt bloed nou uit. Raszuiverbloed gaat net zo goed uit je lichaam als je je snijd. Wat heb je aan raszuiverbloed als je tovert als een kanarie?'' zei Karl een beetje nijdig. Hij had het kunnen weten. Weer dat stomme zuiver bloed gedoe. Ze klonken net als Hitler alleen dan met tovenaars bloed.
|
|
|
Post by » Aline. on Nov 20, 2007 18:47:49 GMT 2
Chloë trok zijn toverstok en richtte deze op Karl. Met toegeknepen ogen keek ze hem aan. 'Bedoel je daarmee dat je vindt dat ik tover als een kanarie?' siste ze kil. Dat pikte ze niet; van niemand, en al helemaal niet van iemand uit Griffoendor. 'Want als dat zo is, zul je er spijt van krijgen.'
|
|