|
Post by greenlightning on Dec 22, 2007 15:48:17 GMT 2
Devon schudde zijn hoofd. 'Nee, en zelfs als het zo was, dan kan het me niet schelen. Ik verdien die pijn wel. Ik verdien eht zelfs dat je broers mij volledig van kant maken. WE meoten maar weer naar binnen gaan. Ik moet me nog aan een adner meisje verontschuldigen...' Zijn hart brak bij het idee aan Meija. Laat haar boos worden en me slaan... laat haar alsjeblieft niet verdrietig zijn.... Niet huilen...
|
|
|
Post by Madjic on Dec 22, 2007 16:13:06 GMT 2
Junes ogen wende ze onwillig af naar beneden. "Ik voel me schuldig." Mompelde ze zacht. Ze keek Devon weer aan.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 22, 2007 16:16:56 GMT 2
Devon keek haar boos aan. 'Wag het niet om jezelf hier de schuld van te geven. Dat mag je niet! Ik was gewoon een hufter en wat er ook gebeurd, het is mijn eigen schuld. Ik heb jou nog, en dat is meer dan ik verdien. Als ik eerst door je broers moet worden goedgekeurd of vermoord, dan is dat maar zo. Dat is eht me wel waard.'
|
|
|
Post by Madjic on Dec 22, 2007 16:53:18 GMT 2
June glimlachte weer en sloeg haar armen om haar nek. "Ok. Maar als die drie gekken jou iets willen doen, zullen ze toch eerst dor mij moeten."
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 22, 2007 16:57:25 GMT 2
Devon schudde zijn hoofd. 'helemaal niet. Jij gaat op eena fstandje staan.. of eigenlij, jij gaat wat leuks doen en dan mag je me daarna troosten. Je laat ze maar lekker hun gang gaan. Ik moet niet steeds aan mijn straf ontomen. Nu ik eraan denk.. misschien moet ik die jongen maar eens zijn gang alten gaan,'zei hij, doelend op Miquel.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 22, 2007 17:11:01 GMT 2
June keek Devon aan en fronste haar wenkbrauwen. "Ja nou.... misschien. Maar misschien weerhoud zijnverloofde hem daar wel van. En ik laat hen jou dus echt niets doen! Het is mijn leven en ik bepaal hoe ik het inricht en die drie hebben daar helemaal niets over te zeggen."
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 22, 2007 17:39:08 GMT 2
Devon lachte en schudde zijn hoofd. 'Wat ben jij koppig! Ongelovelijk!' Hij grijsnde naar haar en zoende haar voorhoofd. 'We merken eht wel. Laten we nou maar terug gaan. Ik begin het toch best koud te krijgen....'
|
|
|
Post by Madjic on Dec 22, 2007 18:36:58 GMT 2
June knikte. "Ik wil niet dat je ziek word." Ze stapte een stukje van hem weg en pakte zijn hand. Ze was benieuwd wat William zou zeggen en doen.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 22, 2007 20:15:05 GMT 2
Devon nam haar hand en voelde zich weer warm worden. Nu was het aan hem. Hij zou wel zien hoe de anderen zoudenr eageren. Het maakte niet uit. June ahd hem vergeven. Het vreemde bleef, dt hij het meeste opzag tegen Meija de warheid vertellen. (volgende post in leerlingenkamer )
|
|