|
Post by CherryOnTop on May 6, 2007 18:22:19 GMT 2
Zachtjes gesnik was hoorbaar in het niet verboden deel van het bos. In elkaar gedoken liggend op het mos lag Tifa, verwoed veegde ze de tranen weg. Waarom was alles zo ingewikkeld? Verward, omdat ze wist dat ze nu een broer had, Alleen, omdat niet haar kon troosten. Bang, voor alles wat zou kunnen komen. De rug van Hunter zag ze telkens voor zich, met het teken van Hem! Ze trilde en probeerde te vergeten waar ze was, haar ogen angstig gesloten bij elk gekraak van takjes of bladeren. Bang dat Hij haar ook iets zou aandoen, het zwarte katje van haar had ze tussen haar armen geklemd. Het enige dat voor haar een goede waarde had...samen met dit katje deelde ze een groot geheim.
|
|
|
Post by admin. on May 8, 2007 18:36:51 GMT 2
Ook Ryanne sloop door het bos. Haar vader, SNeep, had net zijn dagelijkse ritueel gedaan, en Ryanne was dit stukje bos ingeglipt. "Wie is daar?" schreeuwde ze, toen ze een snik hoorde. Rotbos- ze kon er niks. Er stonden geen zeldzame planten, waren geen zeldzame dieren... Ze zuchtte.
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 8, 2007 19:17:04 GMT 2
Tifa schoot meteen overeind, wie was dat? "Eh..Tifa" riep ze toen, ze veegde snel de tranen weg en haalde de takjes uit haar haren. Waarom was er vandaag zoveel gebeurd? En wie was die ene die net riep wie is daar?
|
|
|
Post by admin. on May 8, 2007 19:27:02 GMT 2
"Fijn, komen we ook nog Ravenklauwers tegen" mompelde Ryanne. Ze pakte haar toverstok. Vervloeken zal ze haar, zodra ze ook maar iets deed! Ze hield de stok in haar mouw, zodat hij onzichtbaar was. Langzaam liep ze richting Tifa. "Huilebalk" grijnsde ze.
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 8, 2007 19:33:31 GMT 2
Tifa keek meteen met een kwade blik naar Ryanne. "Alsof jij weet wat er in mijn leven is gebeurd en zeker niet net!" snauwde ze naar Ryanne. Zich later afschrikken zou ze zeker niet doen.
(Vertel wel even wat de spreuk doet enzv, want ik ben dat allemaal vergeten, weet alleen nog maar Lumos en Alohomora?, Advanda Kadava en petrificus totalus? XD)
|
|
|
Post by admin. on May 8, 2007 19:36:16 GMT 2
"Oe, ik krijg een sterke aandrang... Levicorpus!" riep Ryanne. Als het goed is zou Tifa nu ondersteboven komen te hangen. Gellukig had Sneep haar de spreuken geleerd. "Ik zou maar niet zo'n grote bek hebben, tenzij je hetzelfde wilt als Charlotte. Die zal nu nog steed spijn heben!"
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 8, 2007 19:39:11 GMT 2
Tifa hield haar armen over elkaar toen ze ineens in de lucht hing. "Wat heb je dan met haar gedaan?" vroeg ze. Ze had een hekel aan zwadderaars, tenminste als ze zo waren als Ryanne. Kort zuchtte ze en mompelde onhoorbaar een spreuk om zich los te maken. In plaats van op haar rug te belanden, landde ze op haar benen. Een spreuk terug doen, nee zo was ze nog niet.
|
|
|
Post by admin. on May 8, 2007 19:41:27 GMT 2
Ryanne grijnsde. "Zeg nou zelf- spreekt dat niet voor zich? Ik kan hem ook op jou gebruiken... Het is slechts één woordje en er bestaat geen tegenspreuk voor. Wijsneus" siste ze laag, terwijl ze een kille, valse blik op Tifa wierp. Opnieuw mompelde ze een spreuk, onhoorbaar.
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 8, 2007 19:58:13 GMT 2
(Kan je ook een spreuk blokkeren? Zoja, dan deed ze dat nu XD )
Tifa had haar staf tevoorschijn getrokken en brak de spreuk af die op haar af kwam. "Mislukt, en nee dankje, ik leef nog liever" Ze dacht kort en snel na over welke spreuk ze terug kon doen, de dood spreuk? Nee, dan werdt ze opgesloten. "Accio!" dit was de spreuk om dingen naar je toe te laten komen en deze was gericht op de staf van Ryanne.
|
|
|
Post by admin. on May 8, 2007 20:03:59 GMT 2
[met Protégo] Ryanne grijnsde. Haar stok deed geen enkele moeite om weg te gaan. "Ik zal je wat tips geven. Één: Zeg wat je wilt hebben, Twéé: Denk na voor je iets doet, wat verwacht je echt dat ik mijn stok niet beschermt heb? Ik ben voorbereid. EXPILLIARMUS!" schreeuwde ze. Eerst ontwapenen, dan martelen. Standaard voor haar, maar niemand wist dat zij het deed. Ze was altijd weer te snel weg.
|
|