|
Post by ruka on Dec 28, 2007 0:34:40 GMT 2
Uruha zat aan de rand van het meer en bekeek zichzelf in zijn spiegelbeeld. Hij deed nog een beetje lipglos op en keek toen een beetje moeilijk. Weer bekeek hij zichzelf in zijn spiegelbeeld, boos sloeg hij een hand in het water en mompelde iets in een andere taal tegen zichzelf. Hij zuchtte "Wat ben ik nou eigenlijk?" Weer keek hij het water in en had het eigenlijk tegen niemand.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 28, 2007 0:42:47 GMT 2
"Om te beginnen ben je een mens." Lena sloeg haar armen over elkaar en glimlachte naar Uruha. "Verder ben je een jongen en een leerling op deze school."
|
|
|
Post by ruka on Dec 28, 2007 0:47:29 GMT 2
Uruha schrok op en keek achterom naar Lena. "Nee, ik bedoel het niet zo, ik loop met oogschaduw rond, lipglos op, nagelak en mijn haren moeten altijd goed zitten. Is dat niet... vreemd bij een jongen?" hij keek haar aan.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 28, 2007 0:50:53 GMT 2
Lena haalde haar schouders op. "Misschien wel. Maar so what? Als jij je dan prettig voelt, wat hou je dan tegen het te doen?" Ze ging wat dichterbij hem staan en hurkte toen bneer.
|
|
|
Post by ruka on Dec 28, 2007 19:55:10 GMT 2
"Ja, oke dat klopt wel, maar vind jij het dan niet vreemd? Oke, er zijn wel meer jongens die dat doen..., maar zal dan ooit wel iemand mij leuk vinden?" hij keek haar niet aan en plukte wat gras.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 28, 2007 22:00:29 GMT 2
Lena haalde haar schouders op. "Ik weet niet. Wil je dat dan? Mensen moeten je toch aardig en leuk om wie je bent, niet om wie ze willen dat je bent?"
|
|
|
Post by ruka on Dec 28, 2007 22:39:46 GMT 2
"Oke, maar soms heb ik het idee dat mensen me al niet willen kennen omdat ik er zo uit zie" mompelde hij en keek over het meer. "Wat dat betreft heb ik echt bijna geen vrienden"
|
|
|
Post by Madjic on Dec 28, 2007 23:13:51 GMT 2
Lena legde haar hand op zijn schouder. "hey, kom op! Niet zo pesimistiesch! Mensen moeten je gewoon leren kennen en dan heb je zo bergen vrienden."
|
|
|
Post by ruka on Dec 28, 2007 23:16:59 GMT 2
Uruha schudde lachend zijn hoofd. "Hoe weet jij dat nou? Je kent me nog niet eens echt"
|
|
|
Post by Madjic on Dec 28, 2007 23:26:46 GMT 2
Lena stak lachent haar wijsvinger op. "Ha, maar verhalen doen wonderen! En ik heb een hele goede bron en een ietsjes minder goed."
|
|