|
Post by CherryOnTop on Jun 9, 2007 14:47:09 GMT 2
Shinami was al bij het meer, voor het water stond ze stil en keek hoe groot het was. Haar spiegelbeeld zag ze in het water en glimlachtte. Alles zou voor haar veranderen omdat ze weer kon zien, maar ook voor haar vrienden. Ze wachtte op Miquel, afwachtend of hij nog iets wist te vertellen. Zijzelf had niks te vertellen behalve dat ze blij was dat ze weer kon zien, maar dat wist hij al. Hoeveel stelletjes hadden zich al gevormt op deze school? Veel? Het interesseerde haar op dit moment nog weinig.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 9, 2007 14:50:08 GMT 2
Miquel liep richting Shinami, maar odnertussen bewonderde hij het meer. Thuis surfden ze altijd als het zo hard waaide als het nu deed. Natuurlijk was dat wel op een oceaan, maar alsnog. Hij gng naast haar staan en glimlachte. 'En hoe is eht, om alles te zien?'
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 9, 2007 15:00:00 GMT 2
"Het is gewoon te mooi" mompelde Shinami. Ze keek opzij naar Miquel "En vertel eens over Carmen" zei ze toen met een grijns. Af en toe had ze stukjes opgepikt over mensen die aan het praten waren over stelletjes. Dus ook over Carmen en Miquel
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 10, 2007 19:23:20 GMT 2
Miquel bloosde en keek met een grijns naar de grond. 'Wat wil je over haar weten? Hoe ze eruit ziet? Hoe ik haar ken? Wat ik van haar vind?' Hij wierp Shinami een vrolijke blik toe. Hoe wist iedereen dat toch altijd zo snel?
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 11, 2007 15:55:55 GMT 2
"Ehm..ten eerste hoe ze eruit ziet, wat je van haar vindt, vindt ik niet interresant" zei Shinami. Ze ging in het gras zitten en staarde voor zich uit over het water. "En hoe je haar kent natuurlijk"
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 18, 2007 0:03:52 GMT 2
Miquel glimlachte. Hij ging naast haar zitten. 'Hoe ze eruit ziet? Je zal haar vanzelf wel zien. Dat kan je nu, dus dat pezier ga ik je neit ontnemen. Het enige wat ik kan zeggen, ze is blond. Hoe ik haar ken... ehm... ze zit bij mij in de leerlingenkamer. Ik heb voor haar moeten vechten, letterlijk. Maar ze is het absoluut waard.' Hij keek gelukkig voor zich uit over het water en negeer zijn natte kont. Opeens keek hij op. 'Wil je mijn ajsje om op te zitten? Dan blijft je broek tenminste droog en schoon.'
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 20, 2007 17:45:42 GMT 2
Shinami moest lachen "Ik heb het idee dat me broek al nat is, want ik zit al" Ze luisterde eventjes en zei toen weer "Zo,zo, en hoe heb je voor haar moeten vechten? Waneer kan ik haar ontmoeten? Spreken jullie vaak af of?" Ze vondt het wel grappig om hem onder een vragenvuur te leggen.
|
|