|
Post by Merel on Jun 28, 2007 21:49:26 GMT 2
Mariël was buiten wat aan het lopen. Dat deed ze wel vaker, vooral bij het meer. Na een tijdje kreeg ze tweeleerlingen in het oog. Een was Mara, wist ze. Een van de enige Zwadderaars die aardig tegen haar deed. De ander was iemand van Griffoendor volgens haar. Ze liep op hen af. "hey Mara!" Zei ze vrolijk. Ze keek naar Meral. "Hoi!" Zei ze tegen haar en glimlachte.. {Oke, Mara, Mariël en Meral XD}
|
|
|
Post by melien on Jun 29, 2007 9:33:43 GMT 2
(whaha... wat een leuke naam combi XD) " Nee. Het zou ook niet echt handig zijn." meer kon ze op het thema niet zeggen aangezien Mariel ineens voor hen stond en haar onderbrak. Mara glimlachte. " Heej Mariel.." zei ze. Daarna zei ze niets meer.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 29, 2007 15:04:17 GMT 2
"Hoi Mar" zei Meral en glimlachtte, en keek dan nog even opzij naar Mara en zuchtte dan. "Ik had met iemand, alleen ík heb het uitgemaakt. En nou is hij ook verliefd op iemand anders. Misschien moet je snel zijn want straks is hij al.. bezet ofzo". Ze deed een poging dapper te glimlachen, maar het hele gebeuren rond Manuel zat haar behoorlijk dwars.
|
|
|
Post by melien on Jun 29, 2007 15:26:49 GMT 2
Een zucht ontsnapte aan Mara's lippen. Of ze het nu wilde of niet. " Hoe?" dat was het enige wat ze zei. En dan ook zo zachtjes dat het amper hoorbaar was. Wat was ze aan het doen? Haar hart uitstortten tegenover grifjes. Aardige grifjes maar wel nog steeds grifjes (dat bedoelt ze niet boos hoor ).
|
|
|
Post by Krista - on Jun 29, 2007 15:41:54 GMT 2
"Gewoon..," zei Meral maar verder kwam ze niet. Ze ging in kleermakerszit zitten en pakte haar onderbenen vast en zuchtte even. De gedachte aan Manuel was, vrij pijnlijk.
|
|
|
Post by melien on Jun 29, 2007 16:40:18 GMT 2
Verder dan Meral kwam ook Mara niet. Ze zuchtte nog eens diep. Ze keek naar Mariel. "Weet jij misschien hoe?" vroeg ze. Ze stond open voor allerlei ideeen. Als ze er maar niet van uitgingen dat ze ze ook echt uit ging voeren.
|
|
|
Post by Merel on Jun 29, 2007 18:03:33 GMT 2
"Geen Flauw idee!" Zei Mariël met een zucht. "Ik ben ook niet geweldig als het om liefde gaat." Zei ze. Ze was nogsteeds op Florian. Maar ze durfde dan ook niks als het daarom ging. Ze zuchte een beejte klagelijk.
|
|
|
Post by melien on Jun 29, 2007 18:08:16 GMT 2
Mara schoot in de lach. "Wat zijn we weer een gezellig clubje zeg. Ik heb een idee. Als we nou gewoon naar diegene waar we vaak aan denken of verliefd op zijn een briefje sturen met daarin wat we voor diegene voelen, dan zijn we daar ook weer vanaf. En dan kan ik jullie de boomhut laten zien." zei ze. Ze schrok even. Ze wist niet of Chloe dat wel zo heel goed vond. Tenslotte was het ook Chloe's boomhut. Ze haalde lichtjes haar schouders op. Ze zou het later wel met Chloe daarover hebben.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 29, 2007 21:38:15 GMT 2
Meral glimlachtte even. "Diegene van mij weet het al, maar dat ligt een stuk gecompliceerder" zei ze triest en staarde naar de grond. "Maar ik kan jullie wel helpen, en misschien verzin ik ook wat goeds"
|
|
|
Post by melien on Jun 29, 2007 22:29:39 GMT 2
Mara glimlachte. "Als we maar uit deze sfeer wegkomen en er iets aan doen. WAnt ik weet niet hoe het met jou zit Mar, maar ik hou dit niet al te lang meer vol." zei ze. Ze rekte zich uit en keek daarna de andere twee aan.
|
|