|
Post by Madjic on Jun 28, 2007 18:25:34 GMT 2
Carmen zat met een boek in haar handen tegen een boom geleund. Ze concentreerde zich op het boek, maar ze werd erg snel afgeleid door stemmen of mensen om zich heen. Toen ze Rocs stem ineens hoorde, keek ze glimlachent op. Maar ze zuchtte toen ze zag wie er bij hem was. Saluka, ze had het nooit zo goed met haar kunnen vinden. Carmen keek snel weer naar haar boek en deed alsof ze Saluka en ROc niet gezien had. Misschien liepen ze wel gewoon verder zonder haar ook maar te zien. "Ha, die Loir!" Salukas stem klonk als een donderstorm in Carmens oren, zoals altijd. Saluka wist dat Carmen en zij nooit echt vrienden waren, waarom deed ze dan zo? Carmen keek op en deed alsof ze Saluka nu pas zag. "Hoi Lavos." Ze ergerde zich er grandious aan dat ze met haar achternaam aangesproken werd, dus deed ze dat maar terug.
Saluka was Roc en Glove tegen gekomen en was een eindje met hun meegelopen. Ze had zin om gezellig met Roc te kletsen. Toen ze Carmen had zien zitten kon ze niets anders dan gedag zeggen. Maar omdat zij en Carmen niet echt vriendinnen waren was ze maar niet te persoonlijk en gebruikte daarom haar achternaam.
Roc zuchtte. Het drong ook niet tot Saluka door dat C dat haatte. 'Nou ja, ik zeg het haar nog wel eens.' Dacht hij en glimlachte. "Heey C." Zei hij vrolijk tegen Carmen. Carmen glimlachte terug naar Roc. "Heey Angel."
|
|
|
Post by ruka on Jun 29, 2007 23:04:40 GMT 2
Bou zwom door het water, zijn wit blonde haren zweefde als het waren achter hem aan. Zijn zwarte ogen keken nieuwsgierig om zich heen, hij ging op de rand van het meer zitten en langzaam verdween zijn staartvin, alleen had hij nog zijn zwarte ogen. Maar die gingen pas weg na een paar minuten.
Hij zag Saluka, Roc en Carmen en liep er naartoe, zijn zwarte ogen leken niks te zien. 'Hallo' lachte hij.
|
|
|
Post by Madjic on Jun 29, 2007 23:16:12 GMT 2
Carmen keek naar Bou en glimlachte. "Heey." Roc knikte en stak zijn hand op. "Olla!" Saluka bleef even stil en bekeek Bou van top tot teen. "Jij bent een apart figuur, wist je dat? En die ogen! Heel cool, maar ook weer een beetje apart en eng. Hoe heet je? Ik ben Saluka Lavos." Ze glimlachte breed.
|
|
|
Post by ruka on Jun 29, 2007 23:18:43 GMT 2
Bou keek met een glimlach naar Carmen en Roc, en toen met een vragende blik naar Saluka. Hij twijfelde even. 'Wel meer mensen vinden mij een vaag figuur, daar geef ik eigenlijk weinig om, mijn ogen komt door de zon, als ik daar in kijk krijg ik dat zo' hij bedacht dat hij vergeten was zijn naam te zeggen. 'Ik ben trouwens Bou, Bou Saitou'
|
|
|
Post by Madjic on Jun 29, 2007 23:23:22 GMT 2
Saluka keek naar de zon. "Aha, dan ben ik het dus met heel veel mensen eens. Maar ja, vreemd zijn is niet erg. Kijk maar naar Roc en Carmen, die sporen ook voor geen meter. Maar dat maakt me zo nu en dan ook niets uit." Ze keek Roc noch Carmen aan. Roc grinnikte, maar Carmen slaakte een geergerde zucht.
|
|
|
Post by ruka on Jun 29, 2007 23:25:58 GMT 2
'Nou, het zal wat zijn als ze sporen, ik heb nog nooit een rails onder de voeten van een mens gezien' hij lachte flauwtjes. 'En Carmen is wel degelijk normaal, Roc weet ik niet, die ken ik niet zo goed' hij keek naar Saluka, "moet ze werkelijk zoveel praten?" dacht hij moeizaam bij zichzelf.
|
|
|
Post by Madjic on Jun 29, 2007 23:29:26 GMT 2
Saluka lachte. "Jij bent best grappig. Maar Carmen is best vreemd, ik bedoel.... kijk hoe ze soms doet!" Roc zag de bui al hangen en legte een hand op Salukas schouder. "Ander onderwerp." Zei hij haastig en wierp even een blik op CArmen. Deze keek boos voor zich uit. Nog even en ze vloog Saluka nog aan.
|
|
|
Post by ruka on Jun 29, 2007 23:31:15 GMT 2
'Er is niks mis met Carmen' zei Bou rustig en keek naar haar, en toen weer naar Saluka. 'Jij bent vreemder als haar, kijk hoe je doet, je kent me niet eens en zegt al dat ik een raar figuur ben' hij keek haar een beetje boos aan.
|
|
|
Post by Madjic on Jun 29, 2007 23:41:47 GMT 2
Saluka deed haar mond open, maar bedacht zich en klapte hem weer dicht. Dit hield ze allleen niet zo lang vol. "Ja, dat zeggen wel meer mensen. Maar zo ben ik en het heet de vrijheid van meninguiting en dat moeten mensen maar accepteren." Roc zuchtte. "Wat ze eigenlijk bedoelt ze zeggen is is dat ze het niet zo bedoelde. Ze is alleen heel slecht in zoiets te zeggen."
|
|
|
Post by ruka on Jun 29, 2007 23:44:20 GMT 2
'Vrijheid van meningsuiting, maar respect voor andere moet je dan nog altijd hebben' zei Bou rustig, en hij keek Roc aan. 'Het is niet zo erg dat ze mij raar noemt, maar ze moet niks over Carmen zeggen als ze zelf ook niet zo geweldig is'
|
|