|
Post by Madjic on Jun 29, 2007 23:51:38 GMT 2
"Dat heb ik nooit gezegt! Iederen heeft zo zijn minpunten en..." Saluka wilde nog wat zeggen. Maar haar werd de mond gesnoerd omdat Roc zijn hand voor haar mond legte. "Inderdaad. Maar Luka en Carmen doet altijd al zo tegen elkaar. He, C?" Hij keek naar Carmen, maar die keek hem alleen geirriteerd aan. "Bedankt voor je hulp. Hoe dan ook, ze mogen elkaar niet en zo zullen altijd zo tegen elkaar doen." Saluka haalde Roc hand voor haar mond weg. "Ja, Loir zegt ongetwijfeld ook dingen over mij. Maar dan waarneer ik er niet bij ben. Ze is gewoon een beetje een w...." Opnieuw kwam Roc's hand voor haar mond.
|
|
|
Post by ruka on Jun 29, 2007 23:53:15 GMT 2
'O, wat is ze toch een watje he?' zei Bou boos. 'Jij niet zeker?, jij bent zo'n stoere meid' hij keek haar dreigend aan, wou ze een gevecht?, dan kon ze die krijgen.
|
|
|
Post by Madjic on Jun 29, 2007 23:58:51 GMT 2
"Saluka, kun je nou nooit je gedachtes voor je houden." Roc zuchtte. De hoeveelste keer was dit nou al? Saluka haalde opnieuw Rocs hand weg. "Nee, zo ben ik nou eenmaal! En trouwens, een tijdje geleden had je daar nog geen moeite mee." Ze prikte Roc plagend in zijn zij. Roc zuchtte. "Ok, nieuw onderwerp. Saluka gaat ophouden met C te beledigen ofzo en we gaan geen ruzie maken. Is dat mogelijk?."
|
|
|
Post by ruka on Jun 30, 2007 0:03:37 GMT 2
'Als zij haar mond houd wel' Bou keek naar Carmen en ging langs haar zitten. 'Heey, alles goed?' vroeg hij toen rustig.
|
|
|
Post by Madjic on Jun 30, 2007 0:06:29 GMT 2
Carmen haalde heel diep adem en blies het toen weer uit. "Naar omstandigheden wel. Maar ik heb wel betere tijden gehad." Saluka en Roc waren stilletjes een discussie begonnen. Maar Saluka vond het vooral erg grappig hoe druk Roc zich maakte.
|
|
|
Post by ruka on Jun 30, 2007 0:15:52 GMT 2
'Ik snap wat je bedoeld, meestal word ik ook nooit zo boos. Maar op zo'n moment kan ik er niks aan doen' hij keek naar de lucht en keek toen naar Carmen
|
|
|
Post by Madjic on Jun 30, 2007 0:19:43 GMT 2
Carmen keek naar het meer. "Hoe is het met Hunter? Ik... ik heb hem al weer even niet gesproken." Roc wierp even een blik op Carmen en zuchtte toen. Ze had hem niets verteld over de gebeurtenis in de ziekenzaal, maar sinds dat moment hadden zij en Hunter elkaar niet echt meer gezien of gesproken. Het was voor hem maar een raadsel, maar hij wist dat Carmen het niet leuk vond.
|
|
|
Post by ruka on Jun 30, 2007 0:24:29 GMT 2
'Met Hunter is het, niet super. Hij praat niet veel meer, hij zit vaak alleen, hij is zichzelf kwijt. Hij probeert er het beste van te maken, maar het lukt het niet echt' Hij wist niet of hij dit wel mocht vertellen tegen haar.
|
|
|
Post by Madjic on Jun 30, 2007 0:28:39 GMT 2
Carmen zuchtte. "Als je hem ziet... wil je dan zeggen dat ik het mis dat hij in de buurt is? En dat het me spijt?" Ze keek Bou smekend aan. "Alsjeblieft." Ze fluisterde nu en haar ogen werden vocht. Je weet pas wat je mist als het er niet meer is.
|
|
|
Post by ruka on Jun 30, 2007 12:54:27 GMT 2
'Ik zou het wel willen doen, maar dat is denk ik niet echt de oplossing, misschien moet je hem meenemen naar die ene kamer, die tevoorschijn komt, als je iets echt nodig hebt' Bou keek haar aan, hij vond het zelf nogal een slim plan, maar of zij dat zou vinden.
|
|