|
Post by melien on May 27, 2007 13:48:33 GMT 2
(ow oeps... XD) "Wat is er? Je kijkt zo... afwezig." zei Elvira. Ze keek van opzij naar Miquel. Er was iets aan de hand. Dat zag ze. Ze wist alleen niet wat. Ze bleef rustig zitten kijken. Ze wist anders ook niet wat ze moest doen.
|
|
|
Post by greenlightning on May 27, 2007 23:14:32 GMT 2
Miquel schudde zijn hoodf. 'Dit jaar is zo adners.... Ik weet neti wat eht is. Weetje... Tijdens eht gala, ben ik weggerend, achter Ryanne aan. Ik weet dat ik naar buiten ben gegaan en dat ik haar niet kon vidnen. daarna weet ik niks meer. Ik kwam een week later uit het bos en was gewond. Ik had geen idee wat er was gebeurd. Dat weet ik nog steeds niet.' Hij schudde zijn hoofd. Hij was in de war.
|
|
|
Post by melien on Jun 29, 2007 22:48:22 GMT 2
{whaaaah! ik kom er even achter dat dit topic ook nog bestaat XD}
Elvira keek min of meer gealarmeerd. Dat vond ze toch wel erg raar. "Wat kaner gebeurd zijn?Ik bedoel, er is toch echt wel iets gebeurd." zei ze. Ze keek bedenkelijk. Wat raar. Het was een ding om een week weg te zijn geweest en verwond terug te komen, maar het was iets heel anders zich er niets aan te herinneren. Toen schoot haar de spreuk te binnen die je geheugen wiste. Zou die toegepast zijn op Miquel toen?
|
|