|
Post by melien on May 27, 2007 0:48:02 GMT 2
Elvira was blij dat ze nu aan de frisse lucht waren. De stanklucht die altijd in de kerkers hing had niet echt geholpen tegen de breakdown. Ze stond over het meer te kijken. Ze keek even naar Miquel en glimlachte. Daarna ging ze zitten. Haar uitzicht was niet echt veranderd dus ging ze maar op haar rug in het gras liggen. Ze keek naar de sterren. Er waren amper wolken te zien. 'De stilte voor de storm.' dacht Elvira. Morgen zou op Zweinstein de hel los breken. Daar dacht ze echter liever nog niet aan. Ze keek of ze sterrenbeelden kon vinden. Het duurde niet te lang of ze had de grote en de kleine beer al gevonden.
|
|
|
Post by greenlightning on May 27, 2007 10:59:02 GMT 2
Miquel liep naast haar. Het voelde buiten kil aan, alsof er iets erg zou gaan gebeuren. De wind stak op en hij trok zijn jas iets dichter, maar bedacht zich toen. 'Heb je het koud? Vroeg hij aan Elvira. De dagen en zeker de nachten werden steeds kouder. Hij keek ook naar boven. De sterren hemel. Op een nacht zou hij gaan paraglyden onder de sterren, of zelfs proberen naar de sterren toe te gaan. Dat was zijn droom. Al jaren.
|
|
|
Post by melien on May 27, 2007 11:09:01 GMT 2
"Nee ik heb het niet koud. Ik vind het wel lekker zo." zei Elvira tegen Miquel zonder haar ogen af te wenden van de sterrenhemel. "En toch wil ik een keer op de maan lopen en de wereld van bovenaf zien." mompelde Elvira meer tegen zichzelf dan tegen iemand anders. Ze had geen zin in de rechtzaak. Jammer genoeg was deze wel verplicht. Zouden ze het merken als ze niet kwam?
|
|
|
Post by greenlightning on May 27, 2007 11:47:48 GMT 2
Miquel grijnsde. 'ik zou geen bal vinden aan de maan denk ik.' Zei hij en hij grinnikte. Hij keek naar de sterren en dacht na. Wa zou er gebeuren als Ryanne van school ging? Dat kon neit goed zijn voor de school toch? E trowuens, als Ryanne echt een dooddoener was... Zou VOldemort dan geen wraak komen nemen? Hij balde zijn hadenn tot vuisten. Hij zou eerder zelf vermoord worden dan toestaan dat geliefden werden vermoord. Hij dacht aan het gesprek met Hunter. Hij was echt neit bang voor pijn, maar hij wilde ook neit dat zijn leven in de hande van een adner lag.
|
|
|
Post by melien on May 27, 2007 11:51:30 GMT 2
"Gelukkig maar. Het is leuker als iedereen anders is en andere dromen heeft.". Ze sprak de thema's Ryanne en rechtzaak niet aan. Ze wilde er niet over praten. Eigenlijk wilde ze er niet over na denken ook. Maar ze vroeg zich af Hoe het op school zou worden als Ryanne weg was. Ryanne mocht dan wel een irriterend efactor zijn, maar ze hoorde er wel bij. Ze hoorde gewoon bij het dagelijkse leven. Ze vroeg zich af hoe het zou worden op school als Ryanne eenmaal weg was. Ze keek Miquel even aan.
|
|
|
Post by greenlightning on May 27, 2007 11:54:18 GMT 2
Miquel knikte. 'Tja, op de maan is zo weinig zwaartekracht, hoe kan ik nou op mijn bek gaan daar? Dan meot ik wel heel erg mijn best doen.'Hij grijnsde. Snowboarden daar moest ook sai zijn. 'Je komt ook geen emte vooruit.. Nee, ik zou me daar doodvervelen.'Hij barstte in lachen uit. Hij zou niet over Ryanne beginnen. Ze gingen wel wanneer ze moesten.
|
|
|
Post by melien on May 27, 2007 12:01:10 GMT 2
Elvira schoot in de lach. "Moet je dan ook echt elke keer en overal vallen??" zei Elvira op een plagerige toon. Ze vond het wel gezellig zo. (ik val in herhaling -_-') Ze ging zitten. De grond was toch een beetje koud om op te liggen. Ze keek Miquel aan. Ze vroeg zich af of.. Die gedachte maakte ze niet eens af.
|
|
|
Post by greenlightning on May 27, 2007 13:08:34 GMT 2
Miqel keek haar lachend aan. 'Nou, vallen is niet het doel, dat geef ik toe. Maar als je neit snel kan gaan, dan kan je ook neit vallen. Al hoewel, ik weet wel mensen die dat zouden kunnen. Mijn evenwicht is echter wel okeej.' Hij staarde voor zich uit. Zijn donkere krullen werden in de war geblazen. Zijn jas was hem te groot, maar dat moest ook wel. Hij was nogal gespierd. jassen in zijn maat spanden te strak om zijn borstkas heen.
|
|
|
Post by melien on May 27, 2007 13:38:16 GMT 2
Elvira glimlachte. "Dat is waar". Ze ademde diep in. De frisse lucht deed haar goed. Ze keek naar de oppervlakte van het water. De volle maan werspiegelde in het water. Het leek net een tweede lucht. Zo stil was de oppervlakte. Er stond geen wind dus waren er ook geen golven.
|
|
|
Post by greenlightning on May 27, 2007 13:44:08 GMT 2
( hahaha, ik zei net van wel xD)
Miquel ging naast haar zitten en zuchtte diep. Het ging allemaal zo snel. Hij kende Ryanne net en nu opeens weer die rechtzaak.. het leek alsof alles dit jaar compleet anders was. Zelfs hij en zijn zus... Nog steeds vroeg hij zich af wat er nou was gebeurd in die tijd dat hij verdwenen was...
|
|