|
Post by Merel on Jul 6, 2007 17:43:39 GMT 2
Steve liep met zijn gitaar in zijn hand langs het meer. Hij zocht naar een plekje waar hij even gitaar kon spelen. Toen hij een mooie plek zag, ging hij tegen een boom zitten en keek over het meer. Hij dacht na over de vele dingen die er de laatste tijd gebeurd waren. Shirie met haar vader, en het gala.. Zou hij ooit gevraagd worden? Of het lef hebben om iemand te vragen? Hij pakte zijn gitaar maar en begon een rustig maar vrolijk nummer te spelen, om zijn gedachte even af te leiden.. Dat voelde altijd goed.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 6, 2007 18:01:13 GMT 2
Tifa wou eventjes alleen zijn, maar alleen zijn, dat kon ze nooit zijn. Ze struinde door het gras lang het meer. Tot haar oog stilviel bij Steve, waarom zat hij alleen? Vroeg ze zich af. Met een kleine 'hoi' ging ze naast hem zitten, niet wetend of hij wel gezeldschap wou. Aandachtig en doodstil na die ene hoi luisterde ze naar het spelen van Steve op zijn gitaar.
|
|
|
Post by Merel on Jul 6, 2007 18:04:27 GMT 2
Steve keek om en zag Tifa. "Hoi!" Zei hij. Hij vond het wel leuk dat er iemand bij hem kwam zitten. Hij speelde weer verder en liet zijn blik over het meer dwalen. In de verte hoorde hij een vogeltje fluiten, maar behalve dat en het geluid van zijn gitaar was het stil... Hij keek weer naar Tifa en lachte.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 6, 2007 18:12:40 GMT 2
"Ook rust nodig? Of gewoon om na te denken?" vroeg Tifa, ze glimlachtte eventjes en staarde over het meer. Haar katje zat er zoals gewoonlijk weer bij de rand, op zoek naar kleine visjes als maaltijd. Ze had hem al tijden geen aandacht meer gegeven en floot kort zodat het katje richting haar schoot. "Misha, aangenaamd dit is Steve, Steve dit is Misha" zei ze lachend.
|
|
|
Post by Merel on Jul 6, 2007 19:15:09 GMT 2
"Beide.. Eigenlijk even Rustig Denken.. Jij?" Vroeg hij en stopte even met spelen. Hij keek naar het katje dat op hen af kwam rennen. Hij aaide het even acher zijn oor. "Hallo Misha.." Zei hij en lachte. "Lief beestje." hij keek weer over het meer..
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 7, 2007 11:33:52 GMT 2
Tifa knikte eventjes en Misha liet zich aaien. "Ik zocht rust, maar ik weet dat er nergens een plek is waar je echt stil kan zitten en luisteren, tenzij jij die ontdekt hebt,want dan wil ik het graag weten" zei ze lachend.
|
|
|
Post by Merel on Jul 7, 2007 13:35:07 GMT 2
Steve lachte.. "Nee.. Niet echt.. Je hebt gelijk, het is hier bijna onmogelijk om écht helemaal alleen te zijn. Tenzij je graag het verboden bos in vlugt.." Hij keek even naar het bos. "Maar ik weet nou niet echt of je daar zo rustig.. kunt denken." Hij aaide Misha nog eens.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 7, 2007 13:43:04 GMT 2
"Niet bepaald, ben ik al een aantal keer geweest, maar er zitten wel dieren die tja..kalm zijn" antwoorde ze. Misha klom eigenwijs op de schouder van Tifa, keek alsof ze een sprongetje wou maken naar Steve schouders maar ging toen liggen omdat ze het idee had dat het haar niet zou lukken "Auw! Misha" Misha had haar nageltjes uitgestoken in haar schouder. Met een hand haalde ze het klauwtje uit haar schouder en zette haar neer op haar schoot. De krasjes leken zichzelf te genezen, tja, als je weerkat bent kan je bijwerkingen hebben.
|
|
|
Post by Merel on Jul 7, 2007 13:54:11 GMT 2
"Ik ben nog nooit in het verboden bos geweest.. Het spreekt me niet echt aan, zo gezegt." Zei hij en keek weer over het meer. Toen keek hij naar Tifa. "Dat geneest snel." hij keek even verbaast naar haar schouder waar de krasjes alweer genezen waren. "Maar toch.. JE kunt bij het meer toch ook goed nadenken over dingen.. Het is hier meerstal ook lekker rustig." hij keek weer over het meer en lachte.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 7, 2007 14:07:16 GMT 2
Tifa keek naar haar schouder "lang leve weerkat zijn, alleen soms is het vervelend" zei ze toen. "Ik ben alleen bij volle maan in het verboden bos, daar is de ene plek waar niemand me dan vindt en jep, hier kun je ook rusten" vervolgde ze. Misha was een stukje weggelopen en ging toen liggen alsof ze zelf de baas was.
|
|