|
Post by Merel on Jul 7, 2007 14:11:33 GMT 2
"Een weerkat? Bijzonder." Zei hij. Al had hij zelf dan ook iets speciaals. "Dan is het wel handig, dat verboden bos." Hij pakte zijn gitaar weer en begon zacht iets te spelen. Zacht, dat je nog met elkaar kon praten, als een soort achtergrond muziekje. Het maakte hem altijd rustig. "Waar kwam je eigenlijk over denken?" Vroeg hij toen nieuwsgierig.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 7, 2007 14:14:16 GMT 2
"Over het bal eigenlijk, er wordt vollop gekletst en mensen worden gevraagt en ik weet niet of ik wel zin heb om te gaan" zei ze eerlijk. zo, eindelijk iets eerlijks gezegt, maar alles wat ik zei was eerlijk, ga niet dom wezen dacht ze. Ze staarde over het meer en keek naar belletjes die kapotklapten en opnieuw een bel vormde.
|
|
|
Post by Merel on Jul 7, 2007 14:28:11 GMT 2
Steve lachte. "Dat was ook een van de dingen waar ik over aan het denken was.. Ik weet niet of ik wel wil." Zei hij Of Durf.. Dacht hij erachteraan.. Hij zou nooit het lef hebben om iemand mee te vragen.. Dan ging hij liever niet. "Er wordt inderdaad veel over gesproken." Bevestigde hij haar zin.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 7, 2007 14:29:39 GMT 2
Tifa glimlachtte eventjes "Tja, er zijn volgens mij nog weinig dates over...wil jij anders met mij naar het gala?" ze had het al gezegt voordat ze er erg in had. Normaal had ze haar mond gehouden en er niet eens over begonnen.
|
|
|
Post by Merel on Jul 7, 2007 14:32:07 GMT 2
Steve stopte abrupt met spelen en keek haar verbaast aan. Werd hij nou gevraagd.. Hij? Hij glimlachte en werd een beetje rood. "Ja hoor, graag." Hij was nog een beetje verbaast.. Had hij nou echt een Date? Hij kon het eigenlijk niet geloven. Ineens had hij toch wel zin in het gala.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 7, 2007 14:34:01 GMT 2
Tifa keek even een andere kant op. Hij zei nog ja ook dacht ze verbaast, wel leuk eigenlijk. "Hoelaat begint het eigenlijk?" vroeg ze toen. Haar outfit had ze al klaar liggen, onderin haar hutkoffer.
|
|
|
Post by Merel on Jul 7, 2007 14:41:58 GMT 2
Steve begon weer zacht, een heel vrolijk deuntje te spelen. "Weet ik eingelijk niet precies.. Ik dacht een uur of 8.." Zei hij bedenkelijk.. Hij had een Date! spookte er de heletijd door zijn hoofd. Nou ging hij toch die hutkoffer eens overhoop halen om te kijken waar hij nou zijn Gala gewaad had gedumpt.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 7, 2007 14:44:12 GMT 2
"Afspreken voor de deuren van de grote zaal of op een andere plek? Of al in de zaal kan ook" zei Tifa. Rond 8 uur, prima voor haar dat het begon. Ineens spookte er door haar gedachten OMG ik heb echt iemand gevraagt, nooit gedacht dat ik dat durfde
|
|
|
Post by Merel on Jul 7, 2007 14:59:11 GMT 2
Steve dacht even na. "Mmm. Volgens mij beter voor de deuren of in de hal. Volgens mij raak je elkaar in de zaal zo snel kwijt, aangezien daar al zoveel mensen zijn.." Zei hij bedenkelijk. Zolang hij haar maar zou vinden.. Hij vond het al geweldig dat hij iemand had die met hém naar het gala wou..
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 7, 2007 15:03:29 GMT 2
"Prima, voor de deuren van de grote zaal, moet alleen nog wel mijn jurk zien te vinden onderin mijn hutkoffer. Hopelijk niet aangevreten door de motten want lang heb ik hem niet gedragen" zei ze grinnikend. Nouja, het zat in plastic dus motten konden niks doen.
|
|