|
Post by ruka on May 31, 2007 23:59:44 GMT 2
'wat maakt het iedereen uit?' vroeg Hunter een beetje boos, 'ik heb geen waarde hier, ik ben hier maar voor niks'
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 1, 2007 0:10:30 GMT 2
'Je hebt wel waarde voor mij!' Haar schreeuw galmde op het water klonk nog secodnen later in haar oren na. Ze liet hem los en hield haar armen tegen ahar borst. 'ik ga je misse als je weg bent.. Je ent toch neti voor neits mijn vriend? Wat meot ik nou zonder jou?' Hij was haar dierbaarder dan ze kon uitleggen. De gedachte dat hij weg zou gaan...
|
|
|
Post by ruka on Jun 1, 2007 0:13:09 GMT 2
'Ja, maar verder?, nouwjaa misschien voor Bou, maar die komt er wel overheen, en jij ook' zei Hunter rustig. 'Ik ga ook iedereen missen, maar ik zie er geen nut meer in, geen nut meer om te leven, niet omdat Carmen nee zecht, zei kan me de pot op, maar omdat iedereen me lijkt te negeren, zelfs Bou heb ik dit jaar niet gezien' Hij keek naar de lucht. (sorry moet gaan bye bye(K)(K))
|
|
|
Post by Madjic on Jun 1, 2007 19:13:14 GMT 2
Carmen hoorde haar voetstappen door de gangen echoen terwijl ze op weg naar buiten was. Meteen rende ze naar het meer, ze hoopte hem daar te vinden. Toen ze Terry en Hunter zag staan bleef ze zit staan. Ze voelde een angst, bang dat hij boos was op haar of dat hij niet met haar wilde praten.
|
|
|
Post by ruka on Jun 1, 2007 19:15:42 GMT 2
Hnter keek om en zag Carmen staan, hij stond op. 'Wat doe jij hier?' vroeg hij rustig en keek haar kil aan, hij leek niet echt op zichzelf, hij was niet verandert in zijn uiterlijk, maar zijn blik.
|
|
|
Post by Madjic on Jun 1, 2007 19:17:26 GMT 2
"Hunter, toe." Carmen slikte. "We moeten praten, alsjeblieft." Ze keek hem smekent aan. Al twijfelde ze niet aan haar keuze voelde ze zich misselijk en ziek.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 1, 2007 19:19:26 GMT 2
Na enige verveling door alleen rond te lopen hoorde ze stemmen, achter een boom bleef ze staan. Kijkend naar het groepje, iedereen die er stond herkende ze. Carmen had ze een paar keer gezien, Hunter en Terry. Ze besloot zich er niet mee te bemoeien omdat ze niet echt wist waar het over ging. Tevoorschijnkomen leek ook geen idee, want dan leek het alsof ze had afgeluisterd. Tifa ging met haar rug tegen de boomstam zitten en zette muziek op. Om totaal niet te luisteren naar hun gesprek, waar het ook over moest gaan.
|
|
|
Post by ruka on Jun 1, 2007 19:23:00 GMT 2
'Ik vind het goed, als jij wil praten, dan mag dat' zei hij op een centrale toon. 'Maar ik heb geen medelijden, geen gevoel, geen verdriet, ik voel mezelf gewoon goed' zei hij rustig.
|
|
|
Post by Madjic on Jun 1, 2007 19:59:06 GMT 2
Carmen dacht aan wat Miquel had gezegt. "We zijn vrienden, toch Hunter?" Ze boog haar hoofd. "Vrienden liegen toch niet tegen elkaar?"
|
|
|
Post by ruka on Jun 1, 2007 20:16:02 GMT 2
'Ik lieg niet, en ja, we zijn vrienden' de toon in de stem van Hunter was nog steeds niet gaan veranderen.
|
|