|
Post by ruka on May 31, 2007 22:57:59 GMT 2
Hunter stapte met grote passen naar het meer, 'waarom ik?, omdat ik toevallig niet mijn best doe, ag, dat zij op de zwakke typjes valt, ze kunnen me de pot op' mompelde hij in zichzelf en ging boven het meer hangen, hij keek naar zichzelf. 'Was Bou maar hier, Hij begreep me' een traan viel in het meer. 'Waar is Bou?' mompelde hij voor een tweede keer en keek over het meer. Heel vaak was Bou bij het meer, het was een teleurstelling dat hij hem niet hier tegenkwam.
|
|
|
Post by greenlightning on May 31, 2007 23:04:06 GMT 2
Terry rende het grasveld op, maar bleef toen staan. Ze stond zo'n tien emter bij Hunter vandaan. Ze sleog haar armen om zich heen. Ze ahd wel verwacht dat hij heirheen zou gaan. Ze haalde diep adem en liep langzaam op hem af. Op een paar meter afstand bleef ze weer staan. 'Hunter?' vroeg ze zacht.
|
|
|
Post by ruka on May 31, 2007 23:08:32 GMT 2
'Wat?' vroeg hij grover als wat hij bedoelde. Hij zuchtte. Hij maakte zichzelf wat rustiger en keek achterom. 'Ja?' hij was nu wel wat rustiger.
|
|
|
Post by greenlightning on May 31, 2007 23:11:45 GMT 2
Terry wist even neit wat ze moest zeggen. hij wilde blijkbaar neit dat ze hier was.. Hij had gehoopt op Carmen... Ze keek weg en sprak tegen de grond. 'Ik... wilde even kijken hoe eht emt je ging. Ik zag het ook. Die jongen is zo blind als een vleermuis. Ze... komt er nog wel achter dat jij veel beter bent dan hij...' Ze voelde zich klein en onbeschermd.
|
|
|
Post by ruka on May 31, 2007 23:15:27 GMT 2
'Ik ben niet beter, zij wil hem, dus dan moet ze dat zelf maar weten. Hij zal wel beter zijn als mij, anders koos ze hem niet. Hij is een uitslover, en dat ben ik niet, anders had ik zo veel meer kunnen laten zien, dat weet je ook wel, ik kan ook mijn best doen, maar als ik mijn best doe, had ze nog voor hem gekozen' zei Hunter snikkend.
|
|
|
Post by greenlightning on May 31, 2007 23:20:53 GMT 2
Terry liep naar hem toe en sleog een arm om hem heen. Zegde haar hoofd op zijn schouder. 'Het komt wel goed, Hunter! Echt! Het is waar, Miquel is een uitslover. Je hebt gelijk. Mar hij is daarin zo zichzelf.. misschein viel ze wel daarop. Jij bent ergens nog zo mysterieus.... hij laat zich helemaal zien. Misschien is ze.. een beetje bang voor verrassingen en onzekerheden..'
|
|
|
Post by ruka on May 31, 2007 23:26:05 GMT 2
'mysterieus' mompelde Hunter boos. 'Wat moet ik dan?, even dood leuk gaan vertellen dat Voldemort mijn vader is?, moet ik vertellen dat toen ik klein was mishandeld ben door hem, dat ik een pin door mijn lijf heb gehad? Moet ik dat allemaal gaan vertellen dood leuk?' vroeg hij een beetje boos, zijn verleden was niet een van de leukste..
|
|
|
Post by greenlightning on May 31, 2007 23:29:22 GMT 2
Terry schudde haar hoofd. 'Neej Hunter, je hoeft helemaal niemand dat te vertellen als je dat neit wil.' Voor haar was dit geen neiuws. Toch bleef de gedachte een beetje pijn doen. 'Carmen leek me nogal onzeker. Waarschijnlijk ilde ze daarom graag zeker weten wat ze ahd. Nou, bij Miquel is het duidelijk. vijtig procent kans dat hij vernaderd en vijgtig procent kans dat hij player blijft. daarbij een waahals en een bluffer, of eht nou waar is wat hij zegt of neit. Je meto jezelf zijn. Trouwens.. officeel had ze nog neti gekozen...'
|
|
|
Post by ruka on May 31, 2007 23:34:04 GMT 2
'Nee, ze had niet gekozen? zal ik mezelf doden?' vroeg Hunter toen snel en keek om zich heen. 'Misschien is dat de enige oplossing' zei hij erachteraan.
|
|
|
Post by greenlightning on May 31, 2007 23:38:18 GMT 2
Terry pakte hem bij zijn schouders en schudde hem door elkaar. 'Als jij jezelf vermoord, dan vermoord ik je opnieuw en dan begraaf ik je elvend!' De tranen sprongen in haar ogen. Ze nam hem altijd serieus en wist dat dit geen loos dreigement was. Hij was instaat zichzelf nu van kant te maken. Haar hart draaide zich om. Dat mocht neit!
|
|